اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارتقای سلامت در جامعه انجام شد

ویزیت رایگان دانش‌آموزان مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد بویراحمد

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: به منظور ارتقای سلامت در جامعه، دانش‌آموزان مجتمع‌های فرهنگی ـ تربیتی کمیته امداد این شهرستان رایگان ویزیت شدند.

ویزیت رایگان دانش‌آموزان مجتمع‌های فرهنگی کمیته امداد بویراحمد

زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: ویزیت و درمان رایگان دانش‌آموزان مجتمع‌های فرهنگی ـ تربیتی کمیته امداد امام خمینی این شهرستان به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه هدف اجرا و خدمات بهداشتی رایگان به آن‌ها ارائه شده است.

وی گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان مجتمع‌های فرهنگی ـ تربیتی کمیته امداد امام خمینی و جلوگیری از شیوع بیماری‌ها، دانش‌آموزان این مجتمع‌ها توسط پزشک ویزیت و معاینه شدند تا در صورت وجود هر گونه مشکل اقدامات مورد نیاز در این خصوص انجام شود.

هزینه 28 میلیون ریالی در طرح ارتقای سلامت دانش‌آموزان بویراحمدی

وی اشاره‌ای به میزان اعتبارات صورت گرفته در این طرح کرد و گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون 28 میلیون و 320 هزار ریال به منظور ویزیت و تهیه داروهای جامعه هدف هزینه شده است.

انصاری اجرای این طرح را از اقدامات بسیار خوب کمیته امداد امام خمینی دانست و گفت: توجه خاص به بهداشت و رسیدگی به افراد بیمار و جلوگیری از شیوع بیماری امری مهم در کاهش مشکلات بهداشتی جامعه بوده از این‌رو توجه به این امر نیازمند همکاری و همراهی هرچه بیشتر مسئولان و متولیان امر است.

 

جلوگیری از بروز بیماری‌ها با اجرای طرح ارتقای سلامت

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی بویراحمد با بیان اینکه مجتمع‌ها و مکان‌های عمومی که تجمع افراد در آن‌ها زیاد بوده و امکان سرایت بیماری به شخص دیگر امکان‌پذیر است، با اجرای طرح ارتقای سلامت در مکان‌های مذکور از بروز بیماری‌ها در این مکان‌ها جلوگیری می‌شود.

این مسئول گفت: با اجرایی شدن این طرح در مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی بویراحمد میزان بیماری‌ها در این مکان‌ها کاهش یافته و اجرایی شدن طرح در سلامت جامعه هدف مهم و مؤثر بوده است.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول