اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی، اجتماعی دادگستری سیستان و بلوچستان:

ارتقای فرهنگ عمومی شهروندی امری ضروری است

مدیر فرهنگی، اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تلاش دستگاه‌های فرهنگی باید در زمینه ارتقای فرهنگ عمومی باشد و نیاز ضروری به همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی دارد.

ارتقای فرهنگ عمومی شهروندی امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد عباس‌آبادی پیش از ظهر امروز در بازدید جمعی از مدیران اداره همکاری‌های فرهنگی، اجتماعی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان از فرهنگسرای وحدت شهرداری زاهدان اظهار داشت: برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با شهرداری در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، شناسایی بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متقابل در زمینه ارتقا و گسترش فرهنگ عمومی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله مهم‌ترین اهداف این بازدید است.

وی ضمن مطلوب ارزیابی کردن اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری زاهدان افزود: با توجه به فرا رسیدن زمان تبلیغات انتخابات، انتظار می‌رود شهرداری مکان‌های تبلیغاتی مناسبی در سطح شهر را برای اطلاع‌رسانی و معرفی حقوق و تکالیف شهروندی و تبیین جرائم انتخاباتی اختصاص دهد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری زاهدان نیز در این بازدید گفت: طی دو سال اخیر که معاونت فرهنگ شهرداری زاهدان فعالیت خود را آغاز کرده اقدامات خوبی در راستای بسترسازی و ایجاد زیربناهای لازم برای امورات فرهنگی انجام داده است.

محمد خیرخواه به احداث دو فرهنگسرای وحدت و انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: زیرساخت‌های لازم در فرهنگسرای وحدت زاهدان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: سه سرای محله در سه منطقه از شهر زاهدان احداث شده که در واقع حلقه‌های ارتباطی شهرداری با مردم برای انجام فعالیت‌های فرهنگی هستند.

این مسئول ابراز داشت: وظیفه شهرداری تنها ارائه خدمات شهری نیست بلکه باید در راستای مدیریت رفتاری شهروندان نیز فعالیت‌هایی داشته باشد و رفتارهای صحیح شهروندی را در بین مردم نهادینه کند.

خیرخواه با بیان اینکه ادارات و نهادهای فرهنگی هنوز به مدیریت واحد فرهنگی نرسیده‌اند خاطرنشان کرد: لازمه گرامیداشت مناسب، مناسبت‌های ملی و مذهبی این است که همه دستگاه‌های فرهنگی با مدیریت واحد فرهنگی اداره شوند زیرا برخی از فعالیت‌های فرهنگی در تضاد هم هستند و همدیگر را خنثی می‌کنند که باید فرمانداری در این زمینه نظارت بیشتری داشته باشد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری زاهدان به تبلیغات ناصحیح در سطح شهر اشاره کرد و افزود: برای تبلیغات در سطح شهر نباید از داربست‌های فلزی استفاده کرد، اما بسیاری از دستگاه‌ها این کار را انجام می‌دهند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: شهرداری تلاش کرده تا با انجام تبلیغات در قالب بیلبورد و استندهای استاندارد و مناسب، تبلیغات اصولی و صحیح را آموزش دهد.

انتهای پیام/75005/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول