اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر زندان‌های قزوین:

ضربه به استکبار بزرگ‌ترین حماسه سیاسی است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر زندان‌های استان قزوین گفت: خلق حماسه سیاسی با حضور حداکثری آحاد مردم، بزرگ‌ترین حماسه برای ضربه زدن به استکبار خواهد بود.

ضربه به استکبار بزرگ‌ترین حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، محمد پیرویسی در گردهمایی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر زندان‌های استان اظهار داشت: بسیج مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های بیگانگان و زورگویان از ارزش‌ها و آرمان‌های آن صیانت می‌کند.

وی نقش بسیجیان را شریان اصلی عرصه‌های مختلف اجتماعی دانست و افزود: نقش‌آفرینی بسیجیان محصور و محدود به عرصه‌های خاصی نیست، هر آنچه که تحقق اهداف نظام و مردم مطرح است، بسیج پیشرو و جلودار خواهد بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر اداره کل زندان‌های قزوین ضمن تأکید بر حضور بسیجیان در تمامی صحنه‌های انقلاب بیان کرد: امروز روحیه و تفکر بسیج در کشور نهادینه شده و با تبعیت از ولایت فقیه حماسه سیاسی خلق خواهد کرد.

پیرویسی اذعان داشت: در این برهه از زمان حساس، حماسه سیاسی راهبرد کنونی دفع توطئه‌ها و بداندیشی‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است و همانند گذشته با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناکام کرده و افتخار‌آفرینی می‌کنند.

وی دوران دفاع مقدس را نماد حماسه‌سازی بسیجیان دانست و گفت: همه ما مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم و با حضور پر رنگ در انتخابات، ادامه دهنده راه پرافتخار آن‌ها خواهیم بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر اداره کل زندان‌های قزوین اضافه کرد: چیزی که امروز برای دفاع از حیثیت نظام جمهوری اسلامی لازم داریم، خلق حماسه سیاسی است که با حضور حداکثری آحاد مردم، بزرگ‌ترین حماسه برای ضربه زدن به استکبار خواهد بود.

پیرویسی به عملکرد حلقه‌های صالحین در زندان‌های استان اشاره کرد و هدف از برگزاری جلسات شجره طیبه را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تعالی آگاهی و بصیرت بسیجیان برشمرد.

وی افزود: دشمنان داخلی و خارجی در تلاشند تا با ناامید کردن مردم، فضایی سرد را بر انتخابات حاکم کنند. غافل از آنکه حضور آگاهانه و با بصیرت موجب خنثی شدن فتنه‌های دشمنان خواهد شد.

وی به همه بسیجیان تأکید کرد: بصیرت‌افزایی را باید در بنیان‌گذار بسیج، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری جستجو کرد، آنچه در گفته‌ها و بیانات امام راحل (ره) و ولی امر مسلمین آشکار است که بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدها و حفاظت از دستاوردهای انقلاب تأسیس شده است.

پیرویسی متذکر شد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگوی بیداری اسلامی در جهان می‌درخشد که صیانت و دفاع از آن در هر سنگری که باشیم، وظیفه شرعی همه ماست.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول