اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان:

هیچ‌کس نباید از زیر بار انتخابات شانه خالی کند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی است که هیچ‌کس حق ندارد از زیر بار آن شانه خالی کند.

هیچ‌کس نباید از زیر بار انتخابات شانه خالی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان کرمان اظهار داشت: حضور حماسی و پرشور ملت ایران در این امر اساسی و حیاتی بارها از سوی رهبر معظم انقلاب و مسئولان و بزرگان مورد تاکید قرار گرفته است.

وی بیان داشت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی است که هیچ‌کس حق ندارد از زیر بار آن شانه خالی کند، اگر مسلمان هستیم، این تکلیف شرعی را باید انجام دهیم.

جعفری افزود: حضور در انتخابات به دلیل اینکه ملت ایران باید در سرنوشت خود نقش داشته باشند و توصیه مکرر رهبری برای خلق حماسه سیاسی از اهمیت برخوردار است.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان از میان 600 ثبت‌نامی کاندیدای ریاست جمهوری هشت نفر را به عنوان بهترین‌ها معرفی کرده و قطعا همه در یک حد و میزان نیستند، لذا ما باید دقت کنیم که از این جمع لایق‌ترین و شایسته‌ترین فرد را انتخاب کنیم.

جعفری عنوان کرد: انتخاب فرد شایسته ریاست جمهوری کار دشواری است که رهبری نیز توصیه کردند دنبال کسی باشید که بهتر و بیشتر بتواند عزت جامعه و انقلاب اسلامی را پیش ببرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمان ابراز داشت: دشمنان برنامه‌ریزی زیادی برای ناامیدی مردم ایران و جلوگیری از شرکت گسترده در انتخابات پرشور دارند.

جعفری اظهار داشت: 24 خرداد شاهد انتخاباتی پرشور هستیم و امیدواریم تمام 50 میلیون نفر واجد شرایط رأی در این روز حضور یابند و حماسه بزرگ دیگری خلق کنند.

وی اذعان کرد: دانشگاه‌ها بیشترین نقش را می‌توانند در انتخابات و ایجاد شور در جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/80017/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول