اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری قزوین عنوان کرد

تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در دادگستری استان ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی تشکیل شده که این ستاد می‌تواند طی گفتمان با مراکز مختلف میزان ارتکاب جرایم مرتبط را به حداقل برساند.

تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری قزوین، جمال انصاری در نشستی که با دو دستور کار شامل تشریح سرفصل برنامه‌های سال 92 و ارائه خدمات سازمان‌های تابعه به صورت الکترونیکی آغاز شد، اظهار داشت: میزان مراجعات به محاکم و دستگاه قضایی نسبت به سایر دستگاه‌ها بیشتر بوده و این امر سبب می‌شود فرصت و ابزار چندانی برای ارائه خدمات نداشته باشیم.

وی افزود: بنابر این باید بتوانیم نگاه برنامه‌ای خود را به خوبی تبیین کنیم تا بتوانیم پاسخگوی مراجعان باشیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: پاسخگویی صحیح و سریع به مراجعان و سرعت در انجام امور نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مدون بوده که در این راستا استفاده از سیستم‌های مکانیزه و الکترونیکی الزام‌آور است.

انصاری به انتخابات اشاره کرد و گفت: در حال حاضر واقعه مهم کشور انتخابات پیش روست چراکه ملت ایران با فرمان رهبر معظم انقلاب حماسه‌آفرینی کرده و موجبات یأس دشمنان نظام را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی برای تحقق و هرچه بهتر انجام شدن این حماسه از حداکثر ظرفیت خود با نگاه کاملاً بی‌طرفانه استفاده خواهد کرد.

رئیس شورای مسئولان قضایی استان قزوین تصریح کرد: در دادگستری استان ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی تشکیل شده است که این ستاد می‌تواند طی گفتمان با مراکز مختلف میزان ارتکاب جرایم مرتبط را به حداقل رسانده و در خلق حماسه‌ای پرشور و بدور از جرم و حاشیه نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول