اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

تشکل‌های اسلامی دانشجویان لرستان بر حضور در انتخابات تاکید کردند

بیانیه انتخاباتی دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان اعلام کردند: حضور گسترده، دشمن شکن، حداکثری و انتخاب رئیس جمهوری اصلح وظیفه اقشار مختلف مردم است.

تشکل‌های اسلامی دانشجویان لرستان بر حضور در انتخابات تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه انتخاباتی دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان استان لرستان به وصیت‌نامه امام خمینی(ره) اشاره شده است: «وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات، چه انتخاب رئیس جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چه انتخاب خبرگان برای تعیین شورای رهبری یا رهبر، در صحنه باشند... از این قرار عدم دخالت ملت از مراجع و علمای بزرگ تا طبقه بازاری و کشاورز و کارگر و کارمند، همه و همه مسئول سرنوشت کشور و اسلام می‌‌باشند، چه در نسل حاضر و چه در نسل‌های آتیه، و چه بسا که در بعضی مقاطع، عدم حضور و مسامحه،‌ گناهی باشد که در رأس گناهان کبیره است.... و باید بدانیم که اگر رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، شایسته و متعهد به اسلام و دلسوز برای کشور و ملت باشند، بسیاری از مشکلات پیش نمی‌آید و مشکلاتی اگر باشد، رفع می‌شود.»

در ادامه این بیانیه آمده است: براساس وصیتنامه و فرامین امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) حضور همه اقشار مختلف مردم در انتخابات، وظیفه‌ای دینی و ملی و ضروری بوده و چه بسا عدم حضور در پای صندوق‌های رای و کوتاهی در این امر بسیار مهم گناهی باشد که در راس گناهان کبیره است، چرا که حضور در انتخابات دو رکن اساسی و مهم دارد، یکی حضور گسترده و دشمن شکن و حداکثری مردم و دیگری انتخاب رئیس جمهوری اصلح، در مورد دوم در بیانیه‌های بعدی نظر خود را بیان می‌کنیم.

در بیانیه انتخاباتی دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان آمده است: اما مردم با حضور گرم و پرشور و شوق خود موفقیت‌های فراوانی را برای خود رقم می‌زنند، از جمله اینکه در شرایطی که در محاصره دشمن قرار گرفته‌ایم، حضور در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا برده و مملکت را از هر طمع و تجاوزی (مثل آنچه در کشورهای همسایه و منطقه شاهد هستیم) مصون داشته و به علاوه عزت و اقتدار و آبروی جهانی ما را بیشتر از پیش می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: بدون شک اگر ملت‌های مستقل و آزاده منطقه که در آتش جنگ و فتنه و کشتار روزانه‌ای که توسط دشمنان‌شان به وجود آمده، می‌سوزند، دارای وحدت کلمه و رهبری سازش ناپذیر و آگاه از توطئه‌های دشمنان‌شان بوده و همیشه در صحنه حضور داشتند، امروز گرفتار این فجایع نمی‌شدند.

در این بیانیه آمده است: پس بی‌دلیل نیست که این روزها دشمنان ما هم که همان عاملان کشتار انسان‌های بی‌گناه در سوریه، عراق، افغانستان، بحرین، یمن و فلسطین و...هستند، توسط رسانه‌ها و ماهواره‌های خود به دنبال نا امید کردن مردم و عدم حضور با شور و نشاط آن‌ها در انتخابات پیش‌رو هستند، متاسفانه همیشه عده‌ای فریب خورده در داخل با آن‌ها هماهنگ و هم نوا هستند که باید مواظب سم پاشی‌های این عاملان اجانب باشیم.

این بیانیه می‌افزاید: به این فریب خوردگان هم می‌گوئیم، به راستی آن‌ها که در منطقه در حال کشتار مردم بی‌گناه هستند و به تکفیری‌ها و تروریست‌های سوریه برای آدم کشی و تجاوز به یک کشور مستقل سلاح می‌دهند و تمام قد از آن‌ها حمایت می‌کنند، چطور طرفدار و دلسوز ما که از همه آزاده‌تر و مستقل‌تریم، شده‌اند و چرا با صرف هزینه‌های هنگفت شب و روز بی.بی.سی انگلیس و صدای آمریکا و... برای ما دل می‌سوزانند؟! هیچ فکر کرده‌اید، چرا با صرف میلیاردها دلار مرتب در ماهواره‌ها و رسانه‌هایشان امواج یاس و نا امیدی برای ما می‌فرستند؟!

در ادامه این بیانیه آمده است: ما دانشگاهیان عضو تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان ضمن محکوم کردن سخنان انتخاباتی بعضی از نامزدهایی که خودفروشی و مسلمان فروشی نخست وزیر خائن ترکیه و برخی کشورهای مرتجع عربی را الگوی خود می‌دانند و به دشمنان چراغ سبز نشان می‌دهند، به مردم عزیز هم در خصوص برخی وعده‌های اغراق‌آمیز و عوام فریبی‌های تبلیغاتی هشدار داده و فرامین هوشیارانه رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) را یادآور می‌شویم، آنجا که اخیراً فرمودند: «در تبلیغات انتخاباتى در شعارهاى انتخاباتى، آنچه که اهمیت دارد، این است که مواضع عزت‌آفرین و صحیح و عاقلانه و حکیمانه‌ انقلاب و نظام تثبیت شود، مبادا در شعارهایمان ما به زید و عمر و در خارج از این مرزها یا آدم‌هائى در داخل مرزها، چراغ سبز نشان دهیم. ... در داخل متأسفانه زبان‌هاى بى‌تقوا، قلم‌هاى بى‌تقوا و حنجره‌هاى بى‌تقوایى هستند که همان حرف‌هاى دشمن را که به قصد نومید کردن و افسرده کردن مردم گفته می‌شود، تکرار می‌کنند، آحاد مردم به این‌ها نباید اعتنائى کنند.»       

انتهای پیام/2304/ر/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول