اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

حضور دشمن‌شکن مردم استان مرکزی در انتخابات ضروری است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بر ضرورت حضور دشمن‌شکن مردم این استان در انتخابات برای خنثی ساختن نقشه‌های دشمنان تأکید کرد.

حضور دشمن‌شکن مردم استان مرکزی در انتخابات ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار مهدی صدیقی امروز در آئین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه ناحیه دلیجان اظهار داشت: انتخابات موجب عزت و امنیت نظام اسلامی شده و حضور حداکثری در آن توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی باید با حضور گسترده و پرشور توام با هوشیاری، بصیرت و آگاهی در پای صندوق‌های رای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی به جهانیان ثابت کنند که همچنان به آرمان‌های امام، انقلاب، شهدا و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری وفادار بوده و تا آخرین نفس پای عزت واستقلال کشورمان ایستادگی خواهند کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی در عرصه انتخابات نمادی از حقانیت نظام و پای‌بندی و وفاداری مردم با آرمان‌های انقلاب است، خاطرنشان ساخت: حضور گسترده و پرشور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات از راه‌های تحقق‌بخشی به منویات رهبر معظم انقلاب در بحث حماسه سیاسی و اقتصادی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

صدیقی ادامه داد: حضور مردم در عرصه انتخابات به عنوان مظهر حماسه سیاسی می‌تواند در خنثی‌سازی تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان نقش مؤثری داشته باشد.

وی همچنین وحدت و انسجام مردم و مشارکت حداکثری آنان در صحنه‌های مختلف را موجب اقتدار و پیشرفت کشور دانست.

در این مراسم از تعدادی از بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه ناحیه دلیجان تقدیر شد.

انتهای پیام/87002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول