اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی:

بصیرت در انتخابات کنونی جایگزین ساده‌انگاری‌ شده است

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آن‌چه که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری مشاهده می‌کنیم جایگزینی بصیرت به جای ساده‌انگاری و اخلاق به جای بد اخلاقی است.

بصیرت در انتخابات کنونی جایگزین ساده‌انگاری‌ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در دیدار علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم که همواره در کنار کاندیداهای انتخاباتی و ستادهای آن‌ها انسان‌های پاک و فرهیخته وجود داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز داشت: بی‌شک کسانی که در فکر گرم کردن تنور انتخابات هستند، مشمول دعای خیر امام عصر (عج) خواهند بود.

آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: توقع می‌رود که مردم یک انتخاب اصلح و خوب داشته باشند و بر اساس ادبی که همواره از آن‌ها سراغ داریم در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

تنها یک مرد بزرگ می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند

وی مردم را داری فهم و بصیرت دانست و گفت: انتخاب اصلح از همین فهم و بصیرت حادث می‌شود و بی‌شک یک مرد بزرگ می‌تواند با عزمی راسخ و بزرگ مشکلات فعلی کشور را که هیچ کس منکر آن نیست برطرف کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تورم، نابسامانی اقتصادی و اجتماعی را از مشکلات اصلی کشور دانست و افزود: لازمه دست‌یابی به حماسه اقتصادی خلق حماسه‌ای سیاسی است که برای ایجاد آن باید قبل از هر چیز اخلاق و انضباط داشته باشیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: بطور حتم در یک رقابت صحیح حماسه سیاسی و در یک رفاقت یک‌رو و یک‌رنگ حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری شکل می‌گیرد.

این استاد برجسته حوزه و دانشگاه، اخلاق انتخاباتی در دوره جدید را خوب ارزیابی کرد و با بیان این‌که فتنه 88 محصول بداخلاقی و بی‌انضباطی بود، عنوان کرد: اکنون به خوبی مشاهده می‌کنیم که بصیرت جایگزین ساده‌انگاری‌ها شده است.

بروجردی: رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که با ولایت زاویه پیدا نکند

در ابتدای این دیدار رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این یک تکلیف شرعی و انقلابی است که رهبری معظم انقلاب بر دوش ما گذاشته تا به خلق حماسه سیاسی و اقتصادی کمک کنیم.

علاء‌الدین بروجردی  بیان کرد: امروز این کار یک واجب شرعی است چرا که آمریکایی‌ها برای دلسردی مردم نقشه‌های گوناگونی را طراحی کرده‌اند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مجموعه‌ای که اکنون نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری هستند همه شناخته شده بوده و در این میان دکتر ولایتی از نیروهای اصیل انقلاب است که از ابتدا تاکنون در خط امام و رهبری است و مجموعه سجایا و اخلاقیات اسلامی را به همراه دارد.

معاون اسبق وزیر امور خارجه ادامه داد: اکنون به رئیس‌جمهوری نیاز داریم که ذره‌ای با ولایت زاویه پیدا نکند و در عرصه مدیریتی باید به دنبال کسانی باشیم که آرامش را بر کشور حکمفرما کنند.

وی به وضعیت اقتصادی کشور در حال حاضر گریزی زد و گفت: با این همه نفت و گاز و منابعی که داریم وضعیت فعلی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

انتهای پیام/2571/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول