اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری سراب:

دستگاه قضایی در مواجه با جرائم انتخاباتی با کسی تعارف ندارد

رئیس دادگستری سراب از ایجاد شعبه خاصی برای رسیدگی به تخلفات و جرائم احتمالی انتخابات خبر داد و گفت: دستگاه قضایی در مواجه با جرائم انتخاباتی با کسی تعارف ندارد.

دستگاه قضایی در مواجه با جرائم انتخاباتی با کسی تعارف ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، رحمان خاطری بعد از ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورای تامین، هیئت‌های نظارت و اجرایی و نیز نامزدهای شوراهای شهرهای چهارگانه شهرستان سراب گفت: دستگاه قضایی با دو رویکرد پیشگیری و رسیدگی با تخلفات و جرایم احتمالی انتخابات برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با کسی در مورد مواجه با تخلفات احتمالی انتخابات تعارف نداریم، اظهار کرد: با وجود اینکه هیئت‌های اجرایی و نظارت وظایف خاص خود را دارند اما دستگاه قضایی نیز برای برگزاری انتخابات قانونی و سالم وظایفی را بر عهده گرفته است.

خاطری با بیان بخشی‌هایی از قانون جرایم و تخلفات انتخاباتی افزود: افزون بر نامزدها،هواداران آنها نیز باید مواظب رفتارهای مغایر با قانون خود باشند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی به تخلفات احتمالی مجریان انتخاباتی نیز توجه داشته و شعبه‌ای خاص برای جرایم انتخاباتی ایجاد شده است.

این قاضی دادگستری از آماده بودن قاضی کشیک به صورت 24 ساعته در دادگستری سراب خبر داد.

عضو شورای تامین سراب یادآور شد: کارمندان دولتی نمی‌توانند با استفاده از امکانات دولتی و در وقت اداری له یا علیه نامزدها فعالیتی داشته باشند.

انتهای پیام/60001/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول