اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

حضور در انتخابات پیام‌آور پیوند مردم، نظام و مسئولان است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در انتخابات را پیام‌آور پیوند مردم، نظام و مسئولان دانست.

حضور در انتخابات پیام‌آور پیوند مردم، نظام و مسئولان است

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: با توجه به اتفاقات رخ داده در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری در سال 88، دشمنان و رسانه‌های بیگانه در تلاش هستند تا طوری نشان دهند که مردم از نظام دلسرد و مأیوس شده‌اند و حضوری کم‌رنگ در انتخابات امسال دارند.

محمدی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، پیام‌آور این است که بین مردم، نظام و مسئولان پیوستگی عمیق وجود دارد.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود نشان می‌دهند که هیچ‌گاه از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌هایی که به خاطر آن، شهدای گران‌قدری تقدیم کرده‌اند، به خاطر فرعیات دست نمی‌کشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کاملاً معتقد هستم ملت ایران همیشه چند گام از مسئولان جلوتر بوده‌ و ملتی بصیر، هوشیار، زنده و بیدار است.

محمدی ادامه داد: به خواست خدا این مردم با حضور و خلق حماسه خود در انتخابات پاسخی دندان‌شکن به کسانی می‌دهند که انتظار حضور کم‌رنگ مردم را می‌کشند.

وی تصریح کرد: مردم ایران همیشه حماسه‌ساز و حماسه‌آفرین بوده‌اند و با توجه به نامگذاری امسال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حماسه‌ای بزرگ و بی‌نظیر خلق می‌کنند که این امر با هم‌دلی، همراهی و رفع موانع از سوی مسئولان تحقق می‌یابد.

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: شرایط حاکم بر کشورهای حوزه خلیج فارس، سوریه، عراق و افغانستان، آمریکای لاتین، مواضع اروپا نسبت به ایران اسلامی و همچنین مسائل و مباحث مربوط به مذاکرات هسته‌ای، مؤلفه‌هایی هستند که حضور پررنگ مردم در انتخابات، تأثیر مستقیمی در اتخاذ مواضع سایر کشورها نسبت به ایران در این حوزه‌ها می‌گذارد.

*نامزدها در تبلیغات، اخلاق‌مداری را رعایت کنند

محمدی با تأکید بر لزوم اخلاق‌مداری در زمان تبلیغات، اضافه کرد: مردم بیشتر به دنبال خلقیات پسندیده نامزدها هستند و بنابر این مطلوب است نامزدها از تخریب، تخدیر و بیان ضعف‌های رقبای خود پرهیز کرده، بیشتر به برنامه‌ها و ویژگی‌های خدمتگزاری خود بپردازند.

وی افزود: نامزدها باید با تمام توان و ظرفیت خود مردم را به شرکت پرشور و گسترده در انتخابات تشویق و ترغیب کنند تا آنان مانند همیشه در سرنوشت خود تعیین‌کننده باشند.

*تصور بیگانگان از مردم ایران تصور باطلی است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصور بیگانگان از مردم ایران را تصور باطلی دانست و تصریح کرد: دشمنان فکر می‌کنند که در تنگناها و سختی‌ها، پیوستگی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی کاهش می‌یابد.

محمدی ادامه داد: مردم با وجود فشار ناشی از گرانی، تورم، تحریم و عدم تثبیت قیمت‌ها و نیز سختی زندگی اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر، با حضور در عرصه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته ثابت کردند که اگر دشمنان چشم طمع به نظام بدوزند، مردم روی اصول انقلاب، اسلام، نظام و ولایت ایستاده‌اند و کوتاه نمی‌آیند.

وی ادامه داد: هر رأیی که در صندوق‌های انتخاباتی انداخته می‌شود، تیری است که بر قلب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌نشیند.

محمدی اذعان کرد: مردم با حضور پررنگ و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی به دشمنان اعلام می‌کنند که حتی اگر زیر فشار باشیم از مواضع اصولی خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/77006/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول