اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

تحقق حماسه سیاسی راهبرد دشمن را به یاس تبدیل می‌کند

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور در بوشهر گفت: ما در این انتخابات با تحقق حماسه سیاسی، نشاط سیاسی و وحدت ملی را افزایش داده و این دو راهبرد آنان را به یاس مبدل خواهیم کرد.

تحقق حماسه سیاسی راهبرد دشمن را به یاس تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین سلطانی پیش از ظهر امروز در نخستین مجمع استانی بسیج فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: امروز بسیج فرهنگیان یکی از اقشار فعال، پر توان و مستعد در زمینه‌های مختلف در سطح کشور است.

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور افزود: مجامع بسیج فرهنگیان از نخبگان و فرهیختگان فرهنگی استان‌ها تشکیل شده‌اند که در ماموریت‌های محوله به ایفای نقش می‌پردازند.

وی تصریح کرد: فرهنگیان بسیجی در مجمع بسیج فرهنگیان استان‌ها در برنامه‌های سالیانه، تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها نقش ایفا می‌کنند چرا که بسیجی نسبت به شرایط محیط بی‌اعتنا نبوده و تاثیرگذار است.

وی در ادامه به مسئله انتخابات آتی و حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: نظام و تفکر انقلابی مردم ایران و نهضت انقلابی امام راحل بدون حماسه معنا نداشته و حماسه جزئی از محتوای انقلاب است و اگر حماسه از انقلاب گرفته شود از محتوای آن چیزی باقی نمی‌ماند.

سلطانی با بیان اینکه دشمنان انقلاب با دو استراتژی حداکثری و حداقلی به دنبال ساقط کردن نظام و یا نفوذ در جریان حاکمیت و زدن ریشه از درون هستند، خاطرنشان کرد: ما در این انتخابات با تحقق حماسه سیاسی، نشاط سیاسی و وحدت ملی را افزایش داده و این دو راهبرد آنان را به یاس مبدل خواهیم کرد.

وی به تبیین نقش معلمین در خلق این حماسه سیاسی پرداخت و افزود: معلمین می‌توانند همانند یک هنرمند با ارائه هنر خود در زندگی دیگران تحول ایجاد کرده و زمینه تحقق این حماسه بزرگ را ایجاد کنند.

انتهای پیام/66006/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول