اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-121

شکریان: رعایت قانون مسیر تحقق حماسه سیاسی را هموار می‌کند

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت: رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی مسیر تحقق حماسه سیاسی را هموار می‌کند.

شکریان: رعایت قانون مسیر تحقق حماسه سیاسی را هموار می‌کند

حجت‌الاسلام ناصر شکریان عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات حماسه اقتصادی را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور در کشور بیان داشت: همه کاندیداها و طرفداران آنها باید به قوانین و اخلاق انتخاباتی احترام بگذارند و از تخریب دیگران پرهیز کنند.

این مسئول با بیان اینکه مسلمان واقعی کسی است که نسبت به مسائل سیاسی پیرامون خود دقت نظر داشته باشد، تصریح کرد: سال‌هاست که دشمن تلاش دارد تا بین دین و سیاست جدایی بیندازد و در این راه از همه روش‌ها و حیله‌ها استفاده کرد ولی به لطف خداوند و بصیرت عمومی در این راه ناکام مانده است.

شکریان گفت: دشمنان پس از ناامیدی از عدم شرکت حماسی مردم در انتخابات اکنون سعی دارد با ایجاد تشکیک در روند برگزاری انتخابات و تایید صلاحیت‌ها و همچنین با راه‌اندازی شبکه‌های رسانه‌ای مختلف بین مومنان اختلاف‌انگیزی کند تا حداکثر بهره‌برداری را ببرد ولی مطمئنا به نتیجه دلخواه خود نخواهد رسید.

این مسئول اظهار داشت: پس از تایید صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان دشمن به حربه دیگری دست زده و عنوان می‌کند که همه کاندیداها دارای یک روش و سلیقه بوده و این بازی نظام است در صورتی که کاندیداها دیدگاه‌های مختلفی برای اداره امور اجرایی کشور بیان می‌کنند و برنامه‌های متفاوتی را اعلام کرده‌اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان اینکه معیار و محور انتخابات قانون است و همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند، تصریح کرد: با هوشیاری و دقت نظر همه کاندیداها تاکنون نقشه دشمنان خنثی شده است و آنهایی که صلاحیتشان در این امر احراز نشده است با تمکین به قانون و موضع‌گیری‌های خود دشمنان انقلاب را مایوس و بسیار عصبانی کرده است و اگر کسی هم معترض است باید از مسیر قانونی آن پیگیری کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون عمل به قانون اشاره کرد و افزود: عمل به قانون در همه شئونات جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری و مانع انحراف در مسیر انقلاب اسلامی ایران است و این امر باید از سوی مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول