اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 188

طاهری: برای تحقق «حماسه سیاسی» مامور به تکلیف هستیم / تبلیغات باید اسلامی و مردم‌گرایی باشد

دبیر جبهه پایداری در استان گلستان گفت: ما برای تحقق «حماسه سیاسی» مامور به تکلیف هستیم.

طاهری: برای تحقق «حماسه سیاسی» مامور به تکلیف هستیم / تبلیغات باید اسلامی و مردم‌گرایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید محسن طاهری بعدازظهر امروز در جمع اعضای ستاد شهرستانی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما برای تحقق حماسه سیاسی مامور به تکلیف هستیم.

وی بیان کرد: انتخاب اصلح و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

طاهری ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، ایجاد انگیزه در مردم برای کسانی که امکان دارد رغبت و انگیزه نداشته باشند، انتخاب اصلح و معرفی افرادی که می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام موثر باشند را از اهداف شکل‌گیری ستادهای انتخاباتی برشمرد.

حضور در انتخابات قدمی برای خلق «حماسه سیاسی» است

دبیر جبهه پایداری در استان گلستان گفت: انتظار داریم دولتی که بر سرکار می‌آید بتواند مشکلات موجود را مرتفع و راهکارهای مناسب برای خلق «حماسه اقتصادی» و  تدبیر امور در این حوزه را اتخاذ کند.

وی تاکید کرد: در ستاد جلیلی اجماع خوبی صورت پذیرفته و جبهه پایداری نیز حمایت خود را از ایشان اعلام کرده‌اند.

طاهری با بیان اینکه ما تکلیف‌مدار هستیم ابراز داشت: برای اینکه «حماسه سیاسی» تحقق پیدا کند وظیفه داریم که در این عرصه با جدیت تمام حضور پیدا کنیم و همانطور که جلیلی تاکید دارد حضور در انتخابات مقدمه‌ای برای انجام وظیفه است.

تبلیغات باید اسلامی و مردم‌گرایی باشد

دبیر جبهه پایداری در استان گلستان افزود: اگر در انتخابات گذشته توفیق‌هایی به دست آمده است به این دلیل بوده که تبلیغات بر اساس معیارهای اسلامی و مردم‌گرایی انجام شده است. 

طاهری با تاکید بر اینکه باید از تبلیغات نادرست پرهیز کرد، بیان داشت: با استفاده از روش‌های مشروع و معقول در این عرصه رقابتی تلاش کنید تا انسان‌هایی که شایسته خدمت در نظام اسلامی هستند و گفتمان آنان به امام و رهبری نزدیک است بر سرکار بیایند.

تخریب علیه کاندیدایی نباید انجام شود

رئیس ستاد جلیلی در استان گلستان نیز در این نشست گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی یک تاکید است و باید در این راه برای رسیدن به هدف خود تلاش کنیم و از تخریب علیه کاندیدهای دیگر در این ستاد جلوگیری شود.

محمد محمدخانی اظهار داشت: تخریب کاندیدهای دیگر تنها باعث صرف انرژی خواهد شد و جز اتلاف وقت ثمره دیگری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم ستاد کاندید مورد نظر به صورت مردمی و خودجوش در همه شهرستان‌ها برگزار شود، افزود: ستادها باید از همه ظرفیت‌ها و استعدادهای خود در این راستا استفاده کنند تا بتوان مردم را برای انتخاب اصلح تشویق و ترغیب کرد.

مردم طرفدار گفتمان امام و انقلاب هستند

رئیس ستاد جلیلی در استان گلستان با اشاره به حماسه‌آفرینی و پایبندی مردم در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم نشان دادند که طرفدار گفتمان امام و انقلاب هستند و هر گاه در این حوزه احساس خطر کنند با جدیت وارد میدان خواهند شد و در برابر همه کج‌روی‌ها و تندروی‌ها ایستادگی خواهند کرد.

محمدخانی، جلیلی را یکی از افراد ارزشی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: با توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» ما دو وظیفه را در این حوزه بر عهده داریم نخست اینکه با تبلیغات پرشور مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق و با ارائه محورهای سخنان امام و رهبری کمک کنیم تا مردم بتوانند یک انتخاب اصلح داشته باشند.

انتهای پیام/83004/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول