اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

شورای نگهبان بستر مناسبی برای تحقق حماسه سیاسی ایجاد کرده است

امام جمعه موقت شهرضا گفت: شورای نگهبان با پرهیز از مصلحت‌اندیشی در احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری زمینه لازم برای تحقق حماسه سیاسی را مهیا کرده است.

شورای نگهبان بستر مناسبی برای تحقق حماسه سیاسی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام نعمت الله صالح ظهر امروز با بیان این مطلب در جلسه  مشترک شورای اداری شهرستان‌های شهرضا و دهاقان اظهار کرد: خرداد ماه همواره عرصه‌ای برای تحقق حماسه‌های بزرگ و ماندگار در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رموز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و ترویج آن در نقاط مختلف جهان رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) در جریان پیروزی این حرکت بزرگ بوده است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اینکه با گذشت دوران ابعاد گسترده شخصیتی امام خمینی(ره) برای جهانیان آشکار شده است، بیان کرد: امام خمینی(ره) به عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران تعالیم و اصول قرآنی را در عصر حاضر احیا کرد و در تمامی شئونات حکومت از فرامین الهی بهره گرفت.

وی یادآور شد: سیاست خارجی به عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی به‌ شمار می‌رود که همواره امام خمینی(ره) نسبت به لزوم رعایت اصول دینی و حفظ جایگاه مسلمانان در آن تاکید داشتند و  هم اکنون نیز رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق این موضوع مهم تلاش می‌کنند.

صالح با اشاره به اینکه بحث برقراری ارتباط با آمریکا خلاف تعالیم قرآنی است، افزود: جمله معروف شهید بهشتی(ره) مبنی بر اینکه «آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی با تقدیر از عملکرد درخشان و ماندگار شورای نگهبان در بحث بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با هوشیاری و قانون مداری شورای نگهبان، زمینه لازم برای تحقق حماسه سیاسی مهیا شده و بدون شک با حضور چشمگیر اقشار مختلف جامعه در انتخابات 24 خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‌شود.

انتهای پیام/63011/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول