اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد خبر داد

احراز صلاحیت 3 کاندیدای خبرگان رهبری / 11 خرداد اعلام نتیجه نهایی احراز صلاحیت شوراها

فرماندار بویراحمد تعداد افرادی که با ستاد انتخابات این شهرستان همکاری می‌کنند را شش هزار نفر عنوان کرد و گفت: سه کاندیدای خبرگان رهبری احراز صلاحیت شدند و نتیجه نهایی احراز صلاحیت شوراهای شهر و روستا 11 خرداد نیز اعلام می‌شود.

احراز صلاحیت 3 کاندیدای خبرگان رهبری / 11 خرداد اعلام نتیجه نهایی احراز صلاحیت شوراها

محمد الفونه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به افراد احراز صلاحیت شده کاندیدای خبرگان رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه فرصت تجدید نظر برای شورای نگهبان وجود دارد، تاکنون سه نفر از کاندیدای خبرگان رهبری به صورت نهایی احراز صلاحیت شدند.

وی با اعلام سه کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، آیت‌الله محمد غیاثی و آیت‌الله محمدحسن زالی کاندیدای این دوره از انتخابات خبرگان رهبری هستند و این افراد از فردا مجاز به فعالیت تبلیغاتی هستند.

فرماندار بویراحمد اشاره‌ای به انتخابات شوراهای شهر و روستا و عشایر کرد و گفت: انتخابات شوراها در هر شهر و منطقه از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار بوده از این رو کاندیدای این دوره از انتخابات شوراها نباید مردم را تحت فشار قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی کاندیدای شوراها با مراجعه گسترده به عموم مردم برای جمع‌آوری رأی مزاحمت ایجاد می‌کنند، گفت: کاندیدای شوراها از اجرا کردن این عمل در جامعه خودداری کنند و فرهنگ صحیح تبلیغات را در جامعه نهادینه کنند.

تبلیغات در چارچوب قانون باشد

الفونه با گلایه‌مندی و ابراز تأسف از برخی تبلیغات صورت گرفته در شهرستان‌های استان گفت: به نظر می‌رسد نوع تبلیغات که امروزه رواج پیدا کرده اثرات منفی در فرهنگ عمومی داشته و دارد از این رو از کاندیدای شوراها تقاضای تبلیغات مناسب و در چارچوب قانون را خواستاریم.

این مسئول تبلیغات بومی برخی کاندیدای شوراها را باعث عدم فرصت آگاهانه از مردم در سطح شهرها و روستاها دانست و گفت: انتخاب بر اساس وابستگی طایفه‌ای و قومی باعث رکود و عقب‌ماندگی در هر جامعه‌ای می‌شود.

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد تاریخ اعلام نهایی احراز صلاحیت شوراها را 11 خردادماه عنوان کرد و گفت: کاندیداها باید سوابق، برنامه‌ها و ایده‌های خود را به مردم در فرصت قانونی اعلام شده عرضه کنند.

فرماندار بویراحمد تأکید کرد: کاندیداها با آگاهی کامل از محدوده وظایف شوراها اقدام به تبلیغات کنند و قول خلاف وعده به مردم ندهند.

آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی باشکوه

الفونه خاطرنشان کرد: کاندیدای شوراها باید به مسائل فرهنگی توجه خاصی داشته باشند و بی‌توجهی به این امر مهم در سطح جامعه به نوعی زیان‌آور است.

فرماندار بویراحمد به تعداد افرادی که با ستادهای انتخابات این شهرستان همکاری می‌کنند، اشاره کرد و گفت: با توجه به پیش‌رو بودن سه انتخابات مهم در 24 خردادماه، تعیین صلاحیت نیروی انسانی مورد نیاز در انتخابات صورت گرفته و قریب به شش هزار نفر در انتخابات امسال با ستاد شهرستانی بویراحمد همکاری می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: برای برگزاری انتخابات 24 خردادماه در سطح شهرستان بویراحمد هیچگونه مشکلی وجود ندارد و امکانات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات فراهم شده است.

انتهای پیام/82011/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول