اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

انتخاب 100 نقطه در زنجان برای انجام تبلیغات انتخاباتی

معاون اجرایی و هماهنگی شهرداری زنجان از انتخاب 100 نقطه در سطح شهر برای دایر کردن امکانات تبلیغات شهری برای انجام تبلیغات کاندیداهای عضویت شورای اسلامی خبر داد.

انتخاب 100 نقطه در زنجان برای انجام تبلیغات انتخاباتی

اسماعیل موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:‌ هر چند هنوز به استعلام انجام شده در مورد اجازه داشتن کاندیداها برای دایر کردن ستاد بانوان و آقایان به صورت جداگانه که موجب می‌شود آنها دو ستاد را تشکیل دهند پاسخ داده نشده است ولی به احتمال زیاد ستادها راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب 100 نقطه در سطح شهر زنجان برای دایر کردن امکانات تبلیغات شهری برای انجام تبلیغات کاندیداهای عضویت شورای اسلامی افزود: اولویت در این مورد مکان‌هایی بوده که مشرف به معابر و خیابان‌های اصلی است.

معاون اجرایی و هماهنگی شهرداری زنجان بر لزوم رعایت حال مردم در انجام تبلیغات تاکید کرد و گفت: باید از انجام تبلیغ بر روی دیوارها و اماکن متعلق به مردم به صورت جدی پرهیز شود.

*انتخاب 3 هزار متر فضا برای تبلیغ

وی فضای در نظر گرفته شده برای انجام تبلیغات در شهر زنجان را 3 هزار متر اعلام کرد و افزود: 2 هزار مترمربع از این فضا برای کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی است.

موسوی تصریح کرد: هزار مترمربع از فضای تبلیغی مورد نظر متعلق به کاندیداهای ریاست جمهوری است.

وی نایلون‌های در نظر گرفته شده برای انجام تبلیغات را متفاوت دانست و اضافه کرد: به احتمال زیاد آنها به رنگ آبی و سفید انتخاب شوند.

معاون اجرایی و هماهنگی شهرداری زنجان ادامه داد: 35 تابلوی فلزی هم در سطح شهر به منظور انجام تبلیغات در نظر گرفته شده است.

*محدودیت‌های تبلیغاتی برای کاندیداهای شوراها

وی تعداد کاندیداهای عضویت در شورای اسلامی شهر زنجان را 200 نفر برشمرد و اضافه کرد: کاندیداهای عضویت در شوراها محدودیت‌هایی برای انجام تبلیغات دارند.

موسوی اندازه عکس‌ را از جمله محدودیت‌های اعلام شده برای کاندیداهای عضویت در شوراها برشمرد و ادامه داد:‌ عکس‌ها نباید بزرگ‌تر از 100 در 70 باشد در حالی که این محدودیت‌ها برای ریاست جمهوری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه فضاهای دیگری هم در سطح شهر زنجان برای انجام تبلیغ وجود دارد، تصریح کرد: این فضاها در اختیار بخش خصوصی است و اگر کاندیدایی قصد استفاده از این اماکن را برای تبلیغ دارد باید با آنها به توافق برسند.

معاون اجرایی و هماهنگی شهرداری زنجان از تشکیل هیئت مقابله با تبلیغات غیرمجاز خبر داد و گفت: این هیئت با عضویت فرمانداری، نیروی انتظامی و شهرداری تشکیل می‌شود.

وی از فضاسازی شهری برای انتخابات پیش‌رو خبر داد و افزود:‌ در این راستا 15 بنر در سطح شهر نصب شده و کتابچه‌هایی هم که حاوی سخنان رهبر کبیر انقلاب است چاپ و در سطح شهر توزیع می‌شود.

موسوی از تشکیل ستادی در شهرداری زنجان خبر داد و افزود: این ستاد برای انتخابات و به ریاست شهردار تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: امکانات در نظر گرفته شده برای انجام تبلیغات کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر زنجان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73004/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول