اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-120

لطیفی: دشمنان نظام در انتخابات ناامید می‌شوند

امام جمعه عباس‌آباد در مازندران گفت: با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات دشمنان نظام در انتخابات ناامید می‌شوند.

لطیفی: دشمنان نظام در انتخابات ناامید می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، حجت‌الاسلام محمدحسن لطیفی صبح امروز در مراسم معارفه  نخستین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عباس‌آباد، کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبلور مسائل فرهنگی در راستای پالایش جامعه عنوان کرد.

وی تاکید کرد: کار این وزارتخانه فقط نگاه به مقوله هنر نیست بلکه استفاده ابزاری از آن برای نهادینه کردن اخلاق حسنه و شعائر دینی و مدیریت فرهنگ عمومی و دور ساختن اجتماع از ناخالصی‌ها و پلیدی‌ها‌ است.

امام جمعه عباس آباد در ادامه گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند مقوله فرهنگ باید جدی گرفته شود و ما استقرار نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در عباس‌آباد را مقدمه‌ای برای تلاشی مضاعف در تحقق منویات رهبر انقلاب و نظام می‌دانیم.

وی با اعلام همکاری برای موفقیت و پیشبرد برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد بیان داشت: توانمندی‌های هنری و هنرمندان این منطقه در پیشبرد اهداف نظام در احیای فرهنگ عمومی منطقه در برنامه کاری این نهاد قرار گیرد.

لطیفی با اشاره به روند مستمر پیگیری راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در عباس‌آباد گفت: این امر نیازمند ساز و کار گسترده‌ است.

امام جمعه عباس‌آباد بیان داشت: زمینه‌ای ایجاد شود تا فعالیت سرپرستی تبدیل به اداره شود تا شاهد ارتقای خدمات فرهنگی و هنری در این منطقه باشیم.

وی به بحث انتخابات نیز اشاره‌ای کرد و گفت: مردم همواره به وظایف خود واقفند و با ولایت‌مداری در این دوره از انتخابات نیز حماسه بزرگی را رقم خواهند زد تا دشمنان نظام ناامید شوند.

انتهای پیام/86020/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول