اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استاندار هرمزگان و فرماندار بندرعباس

آخرین وضعیت حوزه‌های انتخاباتی در هرمزگان و بندرعباس تشریح شد

استاندار هرمزگان و فرماندار بندرعباس آخرین وضعیت و جزئیات صندوق‌ها و شعب انتخاباتی را در محدوده‌های زیر نظر خود تشریح کردند.

آخرین وضعیت حوزه‌های انتخاباتی در هرمزگان و بندرعباس تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در نشست ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد از امکانات دولتی برای تبلیغ فرد یا جناحی استفاده کند.

استاندار هرمزگان از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از زمان توسط کمیته‌های ستاد انتخابات تصریح کرد: کمیته‌های ستاد انتخابات باید از تمام توان و امکانات خود برای بهبود روند برگزاری انتخابات در استان بهره ببرند و با برنامه عمل کنند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان ایجاد فضای همدلی و همبستگی را زمینه‌ساز خلق حماسه و حضور فراگیر در این دوره از انتخابات برشمرد و بر اجرای روند برگزاری مراحل مختلف در استان طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد.

وی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها با ستاد انتخابات استان و بهره‌گیری بیشتر و بهتر از ظرفیت آنها تاکید کرد و از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست با بسیج تمام امکانات دستگاه مربوطه و تامین خودرو برای شعب اخذ رای در زمان برگزاری انتخابات برای برگزاری مناسب انتخابات تلاش کنند.

عزیزی ادامه داد: حضور در انتخابات وظیفه ملی و اعتقادی برای همه مردم است و باید با دنباله‌روی از منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی یکبار دیگر حماسه حضور خود را با خلق حماسه سیاسی شرکت در انتخابات 24 خرداد به اوج برسانیم.

وی اظهار کرد: مجریان برگزاری انتخابات برای باشکوه برگزار کردن این حماسه بزرگ باید با فراهم ساختن فضای سالم و مناسب برای حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، زمینه تحقق حماسه سیاسی پیرو منویات مقام معظم رهبری را مهیا سازند.

عزیزی افزود: اجرای قانون، امانت‌داری، اعتماد‌سازی و ایجاد امنیت چهار وظیفه و ماموریت اصلی دست‌اندرکاران انتخابات است که بستر لازم را برای تحقق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری مردم فراهم می‌کند.

وی در همین راستا از مجریان برگزاری انتخابات خواست تا با رعایت اصل بی‌طرفی تنها به وظیفه برگزاری انتخابات عمل کنند تا کوچک‌ترین اشکال و شائبه‌ای در روند برگزاری انتخابات برای مردم و بدخواهان انقلاب به وجود نیاید.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان با تاکید بر اینکه آموزش اعضای شعب و همچنین نمایندگان فرمانداران و عوامل انتظامی صندوق‌ها باید با قوت ادامه یابد، افزود: برای رفع مشکلات ارتباطی و مخابراتی نیز باید تدابیر لازم اتخاذ شود؛ ضمن اینکه زیرساخت‌های مخابراتی در استان فراهم است و مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه هرمزگان همانند دیگر عرصه‌ها در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت گسترده و حداکثری یکبار دیگر حماسه حضور خود را در تاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: رای دهندگان نیز باید با بصیرت و آگاهی خود و با بررسی شرایط افراد کاندیدا اصلح‌ترین فرد را برای پذیرش مسئولیت‌های خطیر و واگذاری امور سرنوشت کشور انتخاب کنند.

وی با اشاره به تعداد صندوق‌ها و شعب اخذ رای در استان خاطر‌نشان کرد: 2 هزار و 626 صندوق و هزار و 313 شعبه اخذ رای در استان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

عزیزی ادامه داد: از 2 هزار و 626 صندوق اخذ رای هزار و 331 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و ‌هزار و 295 صندوق اخذ رای برای انتخابات شوراهای شهر و روستاهاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم دقت کاندیداهای عضویت در شوراها در زمان تبلیغات تاکید کرد و گفت: مدت زمان کاندیداهای شوراها برای تبلیغ یک هفته است.

عزیزی اضافه کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری 20 روز فرصت تبلیغ دارند در حالی که نامزدهای عضویت در شوراها یک هفته زمان برای این کار دارند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هنوز تمام مراحل اعتراض‌های کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی به پایان نرسیده است، اظهار کرد: اعلام رسمی اسامی نامزدهای انتخابات شوراها 13 خرداد‌ماه انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان بندرعباس نیز گفت: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان بندرعباس مهیاست.

احمد مرادی افزود: در شهرستان بندرعباس 320 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که 92 شعبه سیار و 228 شعبه ثابت است.

گفتنی است؛ در ادامه مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارش اقدامات انجام شده به منظور برگزاری هر چه بهتر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها و ریاست جمهوری در استان هرمزگان را بیان کردند.

انتهای پیام/2310/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول