اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/ 18

سنواتی: استقرار 178 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شادگان

فرماندار شادگان گفت: 178 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.

سنواتی: استقرار 178 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شادگان

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: سال جاری با عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است و بر این اساس باید تمام تلاش خود را برای تحقق این شعار به کار گرفت.

وی برگزاری انتخابات سالم و پرشور را از مهمترین عرصه‌های حماسه سازی سیاسی برشمرد و افزود: برای برگزاری یک انتخابات سالم باید تدابیر لازم و برنامه‌ریزی دقیق انجام شود تا مردم با حضور جهادی خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

فرماندار شادگان در ادامه گفت: برگزاری انتخابات در سال 92 یکی از حرکت‌های سیاسی نظام است که اولویت اول امور برای فراهم کردن تمهیدات این حرکت بزرگ در کشور است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شادگان تصریح کرد: انتخابات پیش‌رو اقتدار نظام را به جهان ثابت می‌کند.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم به‌منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در شهرستان دیده شده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

سنواتی در پایان گفت: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز به خوبی در راستای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری درشهرستان شادگان تلاش کنند.

انتهای پیام/ 72001/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول