اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات قزوین:

آموزش اعضای شعب تأثیر بسزایی در سلامت انتخابات دارد

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان قزوین گفت: آموزش عوامل اجرایی، دست‌اندرکاران و اعضای شعب نقش مؤثری در سلامت و پیشگیری از هرگونه اشتباه در فرآیند برگزاری انتخابات دارد.

آموزش اعضای شعب تأثیر بسزایی در سلامت انتخابات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، حسن کاشی در دومین جلسه کمیته آموزش ستاد انتخابات استان قزوین اظهار داشت: با توجه به برگزاری همزمان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، آموزش دست‌اندرکاران و اعضای شعب از اهمیت و حساسیت ویژه و بالایی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به حجم فعالیت‌ها در شعب اخذ رأی چنانچه آموزش‌ها دقیق و جامع نباشد، در زمان رأی‌گیری در شعب با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان قزوین بر نقش و اهمیت آموزش در تأمین سلامت و امنیت انتخابات تأکید کرد.

کاشی ادامه داد: آموزش عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات می‌تواند از گسترش شایعات و شائبه‌های انتخاباتی پیشگیری کند و مانع از به وجود آمدن حواشی و حوادث پس از برگزاری انتخابات باشد.

وی از تهیه و تدوین برنامه و محتوای عناوین‌آموزی اعضای شعب خبر داد و افزود: آموزش اعضای شعب باید در قالب گروه‌های محدود و حداکثر 50 نفره در هر کلاس برگزار شود تا کیفیت آموزش و تأثیرگذاری آن در اجرای دوره‌ها تضمین شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین برنامه‌ریزی کمیته فناوری اطلاعات انتخابات برای آموزش کاربران رایانه در شهرستان‌ها را امری ضروری دانست.

کاشی خاطرنشان کرد: نمایندگان فرمانداران تا هشت خرداد ماه باید بر اساس ملاک‌ها و معیارهای قانونی و تعریف شده نسبت به اعلام جزئیات برنامه آموزش شامل مربیان واجد شرایط و تعداد کلاس‌ها و مکان‌های آموزشی به دبیرخانه کمیته آموزش انتخابات مراجعه کنند.

انتهای پیام/77002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول