اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 186

خواجه‌پور: بیش از یک میلیارد مسلمان چشم به انتخابات ایران دوخته‌اند

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به انتخابات خرداد 1392 گفت: بیش از یک میلیارد مسلمان چشم به ایران و انتخابات پیش‌رو دوخته‌اند.

خواجه‌پور: بیش از یک میلیارد مسلمان چشم به انتخابات ایران دوخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد خواجه‌پور شامگاه دوشنبه در مردم گرگان در مسجدالرضا (ع) آذربایجانی‌های مقیم گرگان اظهار داشت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری انتخابات آبروی نظام است.

وی افزود: بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان چشم به انتخابات جمهوری اسلامی ایران دوخته‌اند که این آمار غیر از مسیحیان دمشق است.

امروز جوانان مسیحی دمشق به حضرت زینب (س) می‌گویند ما عباس تو هستیم

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امروز جوانان مسیحی دمشق بر روی گنبد حرم حضرت زینب (س) پرچم نصب می‌کنند و زیر آن می‌نویسند عباس تو هستیم زینب.

خواجه‌پور حفظ آبروی نظام را از واجبات دین دانست و بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.

وی با انتقاد از تفکرات «اهل حق» و «انجمن حجتیه» و «وهابی‌ها» ادامه داد: «اهل حق» دارای اندیشه بدون عمل بوده و «انجمن حجتیه» و «وهابی‌ها» نیز تفکر عمل بدون اندیشه دارند.

شور انتخاباتی به معنی دیگران را با خود همراه کردن است

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حضرت آقا تاکید بر شور انتخاباتی دارند، خاطرنشان کرد: شور انتخاباتی به معنی دیگران را با خود همراه کردن است.

خواجه‌پور تصریح کرد: انسان به تنهایی هم می‌تواند رای دهد اما برای ایجاد شور انتخاباتی بهتر است با یک تلفن دیگران را هم با خود پای صندوق اخذ رای بیاورد.

به گفته وی، طبق فرمایش حضرت علی (ع) آنهایی در اخلاق بصیرت دارند که در شک و شبهه نمانده‌اند.

51 آیه قرآن درباره حجاب است

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به آمار ارائه سوی از سوی وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه یک درصد کشاورزان اهل تعاونی هستند، گفت: این آمار به این معناست که 99 درصد کشاورزان ما اهل تعاونی نیستند؟

خواجه‌پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منطقیون می‌گویند کسی خاصیت چیزی را نداند منکرش می‌شود، فرزندی از پدر و مادرش می‌پرسد که آیا در قرآن آیه‌ای درباره حجاب آمده است یا نه؟ پدر و مادر می‌گویند نمی‌دانم، آنگاه آن فرزند می‌گوید آره راست می‌گویند آخوندها از خودشان در می‌آورند.

وی با بیان اینکه 51 آیه قرآن درباره حجاب است، تصریح کرد: کسی که اطلاعات نداشته باشد مانند کسی است که آن را انکار می‌کند، این همان نظر منطقیون است.    

تاکید امام (ره) مبنی بر اوجب واجبات بودن حفظ نظام بدون دلیل نیست

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خلق «حماسه سیاسی» اظهار داشت: آقا فرمودند شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است.

خواجه‌پور با بیان اینکه فتوای امام (ره) مبنی بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است بدون دلیل نیست، گفت: امام (ره) دو ماه بر روی یکی از آیات سوره نساء در نجف توقف کرد و چندین روایت در این باره مطرح کرد و بعد فتوا داد تشکیل حکومت در عصر حاضر واجب و حفظ آن از اوجب واجبات است. 

مدیر مرکز مطالعات سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امام (ره) سنگین‌ترین بار حقوقی را در این فتوا آورده است.

انتهای پیام/83003/ط40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول