اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان تاکید کرد

تحقق فرمایشات رهبری با ترغیب افراد به شرکت در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: یکی از راهکارهای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ترغیب افراد جامعه برای شرکت در انتخابات 24 خرداد ماه جاری است.

تحقق فرمایشات رهبری با ترغیب افراد به شرکت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری ‌ظهر امروز در آیین افتتاح حرم شهدای گمنام محی‌آباد شهرستان کرمان اظهار داشت: تمام قشرهای جامعه از جمله عموم مردم، خواص، دانشگاهیان، اساتید، بازاریان و روحانیون برای تحقق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی باید وارد صحنه انتخابات شوند.

وی ابراز داشت: همه باید به سمتی گام برداریم که حماسه سیاسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را جامه عمل بپوشانیم و یکی از راهکارهای عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ترغیب افراد جامعه برای شرکت در انتخابات 24 خرداد ماه جاری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان عنوان کرد: در سال‌‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات، پیشرفت‌های خوبی به برکت خون شهدا در زمینه‌‌های مختلف علمی از جمله انرژی هسته‌‌ای، پزشکی و سایر حوزه‌ها در کشور محقق شده است.

انتخابات مصداق امر به معروف است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان هم در این آیین گفت: دعوت برای حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات مصداق امر به معروف است.

کریم مهرشاد افزود: به فرموده امام راحل، حفظ نظام از اوجب واجبات است که بر این اساس می‌توان دعوت به شرکت در انتخابات را مصداق امر به معروف و شرکت نکردن در انتخابات را مصداق منکر دانست.

وی بیان کرد: دعوت برای حضور گسترده در انتخابات یکی از مواردی است که هر فردی در هر جایگاهی باید به آن توجه داشته باشد.

معاون استاندار کرمان با تاکید بر این که شهدای گمنام به گردن همه ما حق دارند، تصریح کرد: مادر شهیدی که در انتظار فرزندش به سر می‌برد باید احساس کند که همه مادران چشم انتظار فرزند او هستند و به آنها احترام می‌گذارند.

مهرشاد بیان کرد: امیدواریم خداوند همه ما را به سمتی هدایت کند که بتوانیم دین خود به شهدا را ادا کنیم.

35 حرم شهدای گمنام در کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در آیین افتتاح این مکان اظهار داشت: حرم شهدای گمنام مأمنی برای دلسوختگان و دارالشفایی برای آزادگان باشد.

محمدمهدی ابوالحسنی افزود: 35 حرم شهدای گمنام و 160 شهید گمنام در استان کرمان وجود دارد و حرم شهدای گمنام محی‌آباد با توجه به نزدیکی به محور گردشگری و تفریحی هفت‌باغ در راستای ترویج فرهنگ معنوی ایثار و شهادت می‌تواند، نقش مؤثری ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه حرم شهدای گمنام محی‌آباد متبرک به حضور پنج شهید گمنام است، تصریح کرد: برای احداث حرم شهدای گمنام محی‌آباد حدود 4 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش فارس، حرم شهدای گمنام محی‌آباد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

انتهای پیام/2446/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول