اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

حضور عشایر و قبایل خوزستان در انتخابات پرشور خواهد بود

امام جمعه شهرستان آبادان گفت: دشمن سعی دارد این انتخابات را از شور و هیجان بیاندازد ولی با هوشیاری شما عشایر، سادات و قبایل انتخابات آینده بسیار پرشورتر از گذشته انجام خواهد پذیرفت.

حضور عشایر و قبایل خوزستان در انتخابات پرشور خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی عشایر عرب آبادان، ضمن فرخنده شمردن اعیاد رجبیه و تسلیت به مناسبت وفات حضرت زینب(س) اظهار کرد: بدون شک مقام معظم رهبری بهترین نام ممکن را برای سال‌جاری نهاده‌اند و حماسه سیاسی قطعاً در انتخابات جاری به وقوع خواهد پیوست.

وی ادامه داد: ایام بسیار نورانی در ماه رجب و خردادماه با هم مقارن شده‌اند و از ملت شریف ایران و عشایر غیور آبادان انتظار می‌روند حماسه‌های بزرگی را در این ایام خلق کنند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: امام بزرگوار، عشایر را سرمایه این نظام برشمردند و تاکید داشتند در مواقع حساس این سرمایه را مورد استفاده قرار دهید و از آن بهره‌برداری کنید.

ابراهیمی‌پور افزود: اجتماع امروز به خاطر آغاز حرکتی بزرگ در مسیر معنویات است که مطابق با شاخصه‌های رهبر کبیر انقلاب به شمار می‌رود، و باید به فرمایشات آن عالم فرزانه جامه عمل پوشاند.

وی تصریح کرد: رشادت و شجاعت عشایر غیور آبادان را باید در دوران مقاومت این شهر عزیز جست که چگونه این قبایل با شجاعت جلوی پیش روی عمال بعثی را به داخل شهر آبادان گرفتند.

امام جمعه آبادان تاکید کرد: رهبر عظیم‌الشان ما امسال را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند و برای خلق این حماسه بصیرت سیاسی در ابتدا نیاز است که صورت پذیرد تا این موضوع جز به دستان پر توان شما اتفاق نخواهد افتاد.

ابراهیمی‌پور اضافه کرد: یک رای شما در سطح بین‌المللی می‌ارزد و دشمن برای تک تک آرای شما برنامه‌ریزی کرده است و قطعاً مشارکت حداکثری عشایر برنامه‌ و مقاصد شوم دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

وی افزود: دشمن سعی دارد این انتخابات را از شور و هیجان بیاندازد ولی با هوشیاری شما عشایر، سادات و قبایل انتخابات آینده بسیار پرشورتر از گذشته انجام خواهد پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در آبادان ادامه داد: حضور گسترده شما مردم شریف، مثمر ثمر خواهد بود و با این حضور نگاه دشمن نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات عملکرد ضعیف شوراها بوده عنوان کرد: باید جلوی کارهای دور از شأن شوراها را گرفت و اجازه نداد آرا خرید و فروش شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید با هوشیاری شما عشایر غیور انتخاباتی سالم را برگزار کنیم و جلوی زیاده‌روی‌های کاندیدای شوراها را گرفت.

انتهای پیام/72013/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول