اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان:

اولویت برنامه‌های ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی قانون‌محوری است

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: ترویج قانون و قانون محوری، مهم‌ترین اولویت در برنامه‌های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی است.

اولویت برنامه‌های ستاد پیشگیری جرائم انتخاباتی قانون‌محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا طاهری پیش از ظهر امروز در هشتمین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان که در سالن شهید بهشتی دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، ایجاد شور و نشاط در بین مردم است که تاکنون در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های فرهنگی از جمله شهرداری با این ستاد افزود: تلاش همه برای برگزاری انتخابات در فضایی آرام و سالم است که ما نیز تلاش می‌کنیم مواردی که در آن احتمال جرم وجود دارد را رصد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌های پیشگیرانه از وقوع آن جلوگیری کنیم.

قائم مقام ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: برگزاری انتخابات در فضایی آرام و با حضور با شکوه و گسترده مردم، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت می‌کند.

طاهری فضای انتخاباتی استان را آرام ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیری که اتخاذ شده، فضای انتخاباتی استان بسیار مطلوب و آرام است و امیدواریم بتوانیم با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی زمینه‌های حضور حداکثری مردم در صحنه را فراهم کنیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: مردم اگر در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تخلفاتی را مشاهده کردند مراتب را به دبیرخانه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان اعلام کنند.

انتهای پیام/75005/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول