اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع):

سپاه در انتخابات از شخص خاصی جانبداری نمی‌کند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر عدم جانب‌داری سپاه از کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کسانی که کاندیدا می‌شوند باید توانایی بر دوش کشیدن همه مسائل کشور را داشته باشند.

سپاه در انتخابات از شخص خاصی جانبداری نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در نخستین مجمع بسیجیان شهرستان همدان اظهار داشت: اگر کسی حرف‌های خود را به بسیج و سپاه نسبت دهد نظر شخصی خودش است و سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف انتخابات شامل ریاست جمهوری، شورای شهر و مجلس شورای اسلامی مصداقی از هیچکس طرفداری نمی‌کند.

وی با اشاره به موضوع تأمین امنیت انتخابات، برنامه‌های انتخاباتی و یا تبلیغات توسط نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و حفاظتی گفت: سپاه و بسیج نیز برای کمک به نیروی انتظامی بحث حفاظتی را انجام خواهد داد.

فرمانده سپاه همدان با انتقاد از طرح برخی مباحث در مورد طرفداری سپاه از کاندیدای خاص تصریح کرد: مجموعه نیروهای مسلح شرعاً و قانوناً حق ورود به مسئله انتخابات در بحث طرفداری و معرفی از فردی را ندارند.

وی فرامین رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و افزود: بنابر سخنان مقام معظم رهبری ورود نیروهای مسلح به مصداق، به ضرر نیروهای مسلح، انتخابات و کشور خواهد بود.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه فقط با رأی خود در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با بیان این که فعالیت افرادی که بازنشسته شده‌اند، در انتخابات ربطی به سپاه ندارند، تأکید کرد: برادران و خواهران بسیجی تا موقعی که در مأموریت بسیج هستند حق ورود به مسائل انتخابات را ندارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به سم‌پاشی‌های دشمن برای تأثیرگذاری بر افکار جامعه افزود: دشمن از هر ترفندی برای ایجاد یأس و نا امیدی در مردم استفاده می‌کند لذا باید برای مردم ابهام‌زدایی کنیم.

وی گفت: باید معیارهای مدنظر رهبر معظم انقلاب را برای مردم بازگو و تبیین کنیم.

ابوحمزه درباره خلق حماسه سیاسی در کشور اظهار داشت: باید در بخش‌های مختلف مردم را توجیه کرد تا شناخت و حضور آگاهانه افزایش پیدا کنند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم‌ حماسه سیاسی مد نظر رهبر محقق شود باید با یک شتاب همراه با نظم، معقول و منطقی کار کنیم.

فرمانده سپاه همدان پرهیز از تنش، تهمت، اضطراب، وعده غیر معقول و... را از جمله مواردی دانست که باید نامزدهای انتخابات از آن دوری کنند.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید با برنامه، تدبیر و حکمت و با نگاه بلند و همه جانبه پا به عرصه بگذارد.

ابوحمزه عزت، حکمت و مصلحت در همه حوزه‌ها را محور مهم برنامه‌های رئیس جمهور دانست و گفت: کسانی که کاندیدا می‌شوند باید توانایی بر دوش کشیدن همه مسائل کشور را داشته باشند.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت به تراز ارزش‌های انقلاب خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده به عنوان شخصیت دوم نظام اسلامی باید تراز ارزش‌های انقلاب را حفظ کند زیرا می‌خواهد در همه عرصه‌ها خصوصاً بین‌المللی نیز حضور داشته باشد.

انتهای پیام/89016/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول