اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

نباید دستاوردهای بزرگ انقلاب در تبلیغات انتخاباتی مورد هجمه قرار گیرد

امام جمعه شهرستان نظرآباد‌ اظهار داشت: تحت هیچ عنوانی نباید برای رأی آوردن در انتخابات، دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی مورد هجمه و بداخلاقی قرار گیرد.

نباید دستاوردهای بزرگ انقلاب در تبلیغات انتخاباتی مورد هجمه قرار گیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد وثوقی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان ارشد کشور به ویژه امام خمینی (ره) و رهبری همواره بر اهمیت دخالت رای مردم در تعیین سرنوشت کشور تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در حالی شاهد برگزاری انتخابات به صورت مستمر و قانونمند است که در بسیاری از کشورهای منطقه‌ای هنوز مسئولان انتصابی هستند و برگزاری انتخابات در این کشورها برای مردم آرزو شده است.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد‌ تاکید کرد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی و انتخاب مسئولان کشور با رای مستقیم مردم موضوعی بسیار مهم و حساس بوده و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بسیاری از توطئه‌های دشمنان و بدخواهی مغرضان را خنثی می‌کند.

وثوقی با تاکید بر اینکه احترام به رای مردم یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: طی بیش از سه دهه اخیر ایران اسلامی پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشته و امروز بسیاری از نیازهای کشور در داخل تولید و تامین می‌شود.

*مردم ایران آگاه هستند و آگاهانه رای می‌دهند

وی افزود: دستاوردهای علمی‌ به صورتی که امروز ایران یکی از چند کشور دارای دانش هسته‌ای است و همچنین دستاوردهای بزرگ دفاعی که ما را از واردات بسیاری از تسلیحات نظامی بی‌نیاز کرده تنها گوشه‌ای از موفقیت‌های سه دهه اخیر است.

امام جمعه شهرستان نظرآباد تاکید کرد: در تبلیغات انتخاباتی نامزدها باید به این دستاوردها اشاره شده و هرگز نباید به بهانه جمع‌آوری رای مردم موفقیت‌های ایران اسلامی مورد هجمه و تخریب قرار گیرد.

وثوقی افزود: به طور قطع مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و نمی‌خواهند که نامزدها با تخریب دستاوردها و موفقیت‌های گذشته تبلیغات انتخاباتی خود را پیگیری کنند.

وی گفت: مردم ایران اسلامی آگاه هستند و با آگاهی کامل پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و کاندیداهای محترم باید بدانند که این مردم با دقت فعالیت‌های تبلیغاتی آن‌ها را رصد کرده و هیچ نامزدی نمی‌تواند با تخریب و هجمه به دستاوردهای انقلاب در جمع‌آوری آرای مردم موفق باشد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول