اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام حسین (ع):

راهبرد انتخابات خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است

استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: راهبرد دشمن، براندازی مرحله‌ای نظام است؛ اما انتخابات همه توطئه‏ها را خنثی می‏کند.

راهبرد انتخابات خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، ابوتراب کاتبی در همایش عشایر سمنان که با حضور عشایری از گرمسار، دامغان،‌ مهدیشهر و سمنان در حسینیه شهدای سمنان برگزار شد، ضمن تبیین پیشینه و نقش عشایر در حفظ مرزهای جغرافیایی و فرهنگی ایران اظهار داشت: جامعه عشایر دست نخورده‌ترین و بکرترین جامعه ایرانی هستند که در طول تاریخ و حمله مهاجمان توانسته‌اند اصالت و فرهنگ خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه یکی از پاک‌ترین و اصیل‌ترین نژادهای ایرانی عشایر هستند، افزود: نسل عشایر نسلی هوشمند، فرهیخته، زحمت‏کش و غیور هستند و با پایداری و شجاعت در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت و از کیان اسلام دفاع کردند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی، از عشایر به عنوان سربازان ولایت یاد کرد و گفت: عشایر زره، پوشش و جوشن ولایت هستند.

کاتبی در ادامه ضمن تأکید بر حضور پرشور ملت ایران در انتخابات بیان داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران قدرتش را مدیون اراده ملتش است و حتی امام علی (ع) در حدیثی می‌فرماید که اراده یک ملت را هیچ قدرتی نمی‌تواند بشکند.

وی افزود: حماسه در شرایط اضطراری پیش می‌آید؛ زمانی که مملکت در وضعیت و شرایط عادی نیست و ملت باید در این شرایط ایستادگی کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: راهبرد دشمنان نظام، براندازی مرحله‌ای و هدفشان مهار انقلاب و در دست گرفتن نظام اسلامی است.

کاتبی خاطرنشان کرد: استکبار می‌خواهد با این تحریم‌ها، اسلام ناب محمدی (ص) را خدشه‌دار کند و ملت ایران را به زانو درآورد و به جهانیان بی‏ثباتی در محیط داخلی ایران را نشان دهد که کاری بس بیهوده است.

وی افزود: سازش با آمریکا و مذاکره با آنها یعنی از بین بردن حیثیت و عزت مملکت اسلامی ایران و در صدر آن از دستاوردهای انقلاب و پایمال کردن خون شهداست.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: عقب‌نشینی و مذاکره با آنها باعث تسلط رژیم اشغالگر بر خاورمیانه، حاکمیت مطلق نظام سلطه، سرکوب جنبش‌های دینی و تزلزل و تغییر در حاکمیت دینی را در برخواهد داشت.

کاتبی بیان داشت: با شرکت همه اقشار جامعه در انتخابات می‌توانیم حماسه‌ساز باشیم و با شرکت پرشور و فعال در این حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نیز رقم خواهد خورد.

معاون سازمان محیط زیست استان سمنان نیز در سخنانی در خصوص شرایط فعلی محیط طبیعی استان، مناطق حفاظت شده و قوانین مربوط به آن و وظایف متقابل عشایر و سازمان محیط زیست توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس سازمان بسیج عشایری استان سمنان نیز در سخنانی به جمع‏بندی کلی از وضعیت عشایر کشور و استان پرداخت و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) «عشایر ذخایر انقلاب هستند».

براساس این گزارش، این همایش با تجلیل از زحمتکشان طرح تسلیح عشایر استان و همچنین تلاشگران نظام شجره طیبه صالحین بسیج عشایری استان خاتمه یافت.

انتهای پیام/2249/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول