اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/19

آلبوغبیش: بصیرت‌افزایی انتخابات از وظایف دانشگاهیان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شادگان گفت: در بعد سیاسی افزایش بصیرت و آگاه‌سازی افراد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات از وظایف اصلی دانشگاه و دانشگاهیان است.

آلبوغبیش: بصیرت‌افزایی انتخابات از وظایف دانشگاهیان است

عبدالکریم آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: اساتید، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه همانند دیگر هموطنان خود با شرکت در انتخابات و حضور در صحنه حماسه جاویدی را خلق کردند.

وی ضمن تاکید بر حضور پررنگ دانشجویان در انتخابات افزود: شرکت در انتخابات غیر از اینکه یک بحث قانونی است، یک مسئله شرعی نیز هست و ما در انتخابات شرکت می‌کنیم چون می‌خواهیم در سرنوشتمان سهیم باشیم و هر فردی این باور را داشته باشد در انتخابات شرکت خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شادگان با تاکید بر رویداد مهم سال 92 ‌افزود: مهمترین رخداد سیاسی سال 92 برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است و مردم ایران بار دیگر با حضور پر صلابت خود این حماسه سیاسی را به منصه ظهور می‌رسانند.

آلبوغبیش به نقش دانشگاهیان در راستای تحقق شعار سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در بعد سیاسی افزایش بصیرت و آگاه‌سازی افراد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات از وظایف اصلی دانشگاه و دانشگاهیان است که می‌تواند نقش مهمی در تحقق شعار سال داشته باشد.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول