اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زرآباد خبر داد

آغاز آسفالت بال دوم بلوار امام (ره) در زرآباد

شهردار زرآباد گفت: با توجه به اهمیت محور ترانزیتی کنارک - جاسک، پروژه روکش آسفالت بلوار امام خمینی شهر زرآباد آغاز شد.

آغاز آسفالت بال دوم بلوار امام (ره) در زرآباد

درویش بلوچ‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرآباد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر زرآباد جاده کمربندی ندارد لذا مسیر آسفالتی بلوار امام (ره) مسیر ترانزیتی چابهار-بندرعباس است.

وی افزود: در واقع این وظیفه بر عهده راه و شهرسازی است، اما شهرداری این کار را انجام می‌دهد و از اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب استان خواستار همکاری در اجرای این پروژه بزرگ است.

شهردار زرآباد ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان و جلب رضایت مردم، تحقق پروژه‌های عمران شهری ضروری است.

بلوچ‌نیا بیان داشت: طبق انعقاد قرارداد با پیمانکار مربوطه، هفته آینده پروژه روکش آسفالت بلوار امام خمینی زرآباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز خواهد شد.

این مسئول گفت: فضاهای سبز و پارک موجود شهر زرآباد با استانداردهای کشوری فاصله زیادی دارد که می‌طلبد دستگاه‌های مربوطه در ایجاد فضاهای سبز با شهرداری همکاری کنند.

شهردار زرآباد بیان داشت: طرح احداث بوستان جنگلی در ورودی شهر به مساحت یک هکتار در زمینی که توسط یکی از شهروندان اهدا شده در دستور کار قرار گرفته و عملیات احداث آن از ماه آینده آغاز خواهد شد.

بلوچ‌نیا ادامه داد: پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر مجدداً عملیات آن آغاز شده است که امیدواریم تا ماه مبارک رمضان آماده بهره‌برداری شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت استراتژی محور ترانزیتی کنارک - جاسک و اتصال آن به چابهار، و اینکه این مسیر از شهر زرآباد می‌گذرد، اهمیت بخش زرآباد را دوچندان می‌کند که ضروری است دستگاه‌های مربوطه به منظور انجام اقدامات زیربنایی این مسیر با شهرداری منطقه همکاری لازم را داشته باشند.

شهردار زرآباد یادآور شد: شهرداری به منظور سهولت اعزام کاروان زیارتی به مرقد مطهر امام راحل و شرکت در سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی، در زمینه فرهنگی با ناحیه بسیج سپاه منطقه همکاری می‌کند.

بلوچ‌نیا عنوان کرد: نصب بنر، پوستر، و تابلوهایی در ارتباط با سالگرد حضرت امام (ره) از دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری زرآباد است.

وی از اعضای شورای اسلامی شهر، بخشداری و دیگر سازمان‌هایی که با شهرداری زرآباد همکاری داشته‌اند تقدیر کرد.

شهردار زرآباد متذکر شد: شهرداری زرآباد تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا مبلمان شهری مناسبی را در منطقه ایجاد کند تا رانندگانی که در مسیر محور ترانزیتی کنارک - جاسک تردد خواهند کرد از امکانات و تجهیزات رفاهی این بخش بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول