اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح فاضلاب شوش:

ترمیم آسفالت مناطق شهری شوش آغاز شد

مجری طرح فاضلاب شهر شوش گفت: با اتمام کار اجرای شبکه فاضلاب مناطق ابراهیم آباد، زیباشهر و خضیره شهر شوش کار ترمیم آسفالت این مناطق آغاز شده است.

ترمیم آسفالت مناطق شهری شوش آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمد داغری اظهار کرد: با اعتبار حاصل از فروش اوراق مشارکت‌های مردمی، اجرای شبکه فاضلاب در شهر شوش روند رو به رشدی یافته به نحوی که مناطق آخر آسفالت، زیباشهر، ابراهیم آباد، دانیال، سلمان فارسی، کوی برق، اصناف، ابوذر، مناطق شش و هفت هکتاری از 10 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

وی افزود: تاکنون با اجرای 25 کیلومتر خطوط شبکه اصلی و فرعی در شهرستان شوش امکان واگذاری بیش از یک‌هزار و 500 اشتراک فاضلاب به مشترکان در آینده نزدیک فراهم می‌شود که بهره‌برداری از این انشعاب‌ها مستلزم اتمام کار احداث تلمبه‌خانه و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر شوش است.

داغری در ادامه از انجام مراحل مناقصه یک پیمان دیگر در شهر شوش خبر داد و گفت: به زودی با اولویت چهارم اجرای شبکه فاضلاب شهر اندیمشک در منطقه دانش آغاز خواهد شد.

مجری طرح فاضلاب شهر شوش همچنین از آمادگی پیمانکاران برای فعالیت در سه تا جبهه جدید کاری خبر داد و گفت: در صورت همکاری شهرداری در صدور مجوز حفاری کار احداث شبکه فاضلاب مناطق جدیدی از شهر شوش آغاز می‌شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری فرماندار، شهردار، شورای شهر و اداره میراث فرهنگی خواستار تعامل و همکاری بیشتر مسئولان شهری به‌ویژه شهردار به‌منظور تسریع در اجرای این طرح بزرگ زیست محیطی شد.

گفتنی است تصفیه خانه فاضلاب شهر اندیمشک از طریق مناقصه بین‌المللی و با اعتبار فاینانس احداث خواهد شد که هم‌اکنون در مرحله انجام مناقصه قرار دارد.

انتهای پیام/72001/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول