اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی راه و شهرسازی مازندران خبر داد

220 کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران آسفالت شد

مسئول روابط عمومی و سخنگوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: براساس برنامه‌ریزی بیش از 220 کیلومتر از راه‌های روستایی این استان بهسازی و آسفالت شد

220 کیلومتر از راه‌های روستایی مازندران آسفالت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید حمید حسینی بیان داشت: مازندران دارای 7 هزار و 766 کیلومتر راه روستایی است.

وی تاکید کرد: در سال گذشته این اداره کل براساس برنامه‌ریزی بیش از 220 کیلومتر از راه‌های روستایی این استان را بهسازی و آسفالت کرد.

وی همچنین گفت: علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی با ارسال لوح تقدیری از عملکرد و فعالیت‌های شبانه‌روزی مدیرکل راه و شهرسازی استان و مجموعه کارکنان راه و شهرسازی در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی قدردانی کرد.

حسینی متذکر شد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها و وظایف وزارت راه و شهرسازی را تشکیل می‌دهد که شامل احداث، آسفالت و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی است.

وی اظهار داشت: با توجه به تعدد روستاها و فاصله کم آنها با مراکز شهری می‌طلبد تا راه‌های ارتباطی آنها ایمن و مناسب باشد، از این رو این اداره کل در چند سال اخیر اقدامات درخور توجه‌ای درباره بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی انجام داده است.

انتهای پیام/2296/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول