اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر آبیک خواستار شد

انتقال کارخانه آسفالت‌سازی به خارج از آبیک

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر آبیک خواستار انتقال کارخانه آسفالت‌سازی به خارج از این شهر شد.

انتقال کارخانه آسفالت‌سازی به خارج از آبیک

فضل‌الله اکبری‌زیارانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: در سال 89 مقرر شد، برای آسفالت اتوبان آبیک به قزوین در شمال شهر آبیک کارخانه آسفالت‌سازی احداث شده و پس از سه سال و اتمام کار آسفالت محور مذکور، این کارخانه از حریم قانونی شهر آبیک جمع‌آوری شده و به جای دیگر انتقال یابد.

وی افزود: متأسفانه تاکنون کارخانه آسفالت‌سازی برای انتقال اقدامی نکرده است این در حالی است که مجوز محیط زیست شهرستان آبیک برای استقرار این کارخانه سه ساله بوده و پروژه هم به پایا‌ن رسیده است.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه کارخانه آسفالت برای تامین مواد اولیه خود، کوه‌های شهر آبیک را ‌تخریب می‌کردند که هنوز هم فعالیتشان ادامه دارد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر آبیک تصریح کرد: شورای شهر آبیک از آغاز با استقرار و فعالیت کارخانه آسفالت به دلیل نزدیکی به محدوده قانونی شهر، تخریب محیط زیست و احتمال آلایندگی مخالف بوده است و پیش‌بینی می‌شد که این کارخانه سه ساله جمع نشود.

اکبری‌زیارانی بیان کرد: کارگران کارخانه آسفالت فصلی و موقتی هستند و از نظر اشتغال‌زایی اثر بسیار مطلوبی هم برای شهر آبیک نداشته است.

وی اضافه کرد: کارخانه آسفالت‌سازی در دو کیلومتری واحدهای مسکونی قرار دارد که در برخی اوقات صدای انفجار کوه سبب آزار و اذیت مردم هم می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به پایان تعهد کارخانه آسفالت، مطلوب است که مدیران این کارخانه نسبت به انتقال این کارخانه هر چه زودتر اقدام کنند.

انتهای پیام/77006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول