اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بارندگی در شهرهای شمالی خوزستان

خیابان‌های اندیمشک مملو از نشست‌های آسفالت / تردد به کندی انجام می‌شود

بارندگی بی‌امان در شهرهای شمالی خوزستان در دو روز گذشته خسارت‌های جدی به تاسیسات زیربنایی شهرهای محتلف این استان وارد کرده است.

خیابان‌های اندیمشک مملو از نشست‌های آسفالت / تردد به کندی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، بارش بی‌امان باران در شهرهای شمالی خوزستان به ویژه شهرستان اندیمشک باعث شده تا خیابان‌های این شهرستان مملو از فرورفتگی‌ها و نشست‌های نوارهای حفاری شرکت‌های خدمات زیرساختی باشد و این مسئله باعث ایجاد مشکلاتی در تردد مردم شده است.

بر اساس این گزارش، بارندگی‌ها باعث شده تا بسیاری از نوارهای ترمیم‌ شده حفاری در شهرستان اندیمشک که عمدتا به شرکت آب و فاضلاب و پروژه طرح جامع فاضلاب این شهرستان اختصاص دارد دچار نشست شود.

در شرایط کنونی در خیابان‌ها و کوچه‌های این شهرستان شاهد شرایط ویژه‌ی تردد هستیم و در برخی از خیابان‌ها نیز امکان تردد وجود ندارد که مجری پروژه طرح جامع فاضلاب با نصب علائمی وضعیت را برای رانندگان مشخص کرده است.

در بیشتر شهرهای شمالی خوزستان باران با شدت زیادی باریده است ولی در کمتر شهری شاهد چنین وضعیتی در نوارهای حفاری طرح‌های جامع فاضلاب هستیم.

بر اساس محدودیت‌های موجود ترمیم مجدد این نوارهای حفاری تا خشک شدن فرورفتگی‌ها و نشست‌ها به تعویق می‌افتد و باید منتظر تابش خورشید و گرمای هوا بود.

انتهای پیام/72006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول