اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

آسفالت معابر خاکی اولویت شهرداری‌ عنبرآباد باشد

فرماندار عنبرآباد گفت: مهم‌ترین خواسته مردم از شهرداران به ویژه شهرداری عنبرآباد آسفالت معابر خاکی است که باید در اولویت کار قرار گیرد.

آسفالت معابر خاکی اولویت شهرداری‌ عنبرآباد باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی شهرداران این شهرستان ضمن گرامیداشت روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: با وجود کمبود اعتبارات در سال گذشته کارهای بسیار خوبی از طرف شهرداران در هر سه شهر این شهرستان انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی افزود: باید تلاش شود، فضای عمرانی و شهری به گونه‌ای انجام گیرد تا در رضایت‌مندی مردم تاثیر بگذارد و شهرداران هم به این امر مهم توجه کنند.

مشایخی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته مردم از شهرداران به ویژه شهرداری عنبرآباد آسفالت معابر خاکی است که باید در اولویت کار شهرداران قرار گیرد.

فرماندار عنبرآباد خاطر نشان کرد: اگر کار برای خدا باشد، قطعا همراه با موفقیت است.

اسماعیل کمالی معاون عمرانی فرماندار عنبرآباد گفت: خدمات شهرداران در سه شهر عنبرآباد بسیار مناسب بوده به ویژه در خدمات شهری به گونه‌ای بوده است که سبب رضایت‌مندی کامل مردم شده است.

وی تصریح کرد: باید ظرفیت‌های موجود در شهرها به نحو مطلوبی استفاده شود.

آسفالت 25 هزار متر مربع از معابر قلعه‌گنج

شهردار قلعه‌گنج گفت: آسفالت و بهسازی 25 هزار متر مربع از معابر و خیابان‌های این شهر آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، سیدرضا حسینی امروز در جریان بازدید مسئولان شهرستان از طرح بهسازی آسفالت معابر قلعه‌گنج اظهار داشت: در این فاز 25 هزار متر مربع از بلوار 22 بهمن و سه‌راهی گلدشت این شهر زیرسازی و آسفالت آنها آغاز شده است.

وی افزود: کار بازسازی میادین شهر با نمادهای زیبا و نوین در حال اجرا است که می‌طلبد، جوانان هنرمند و متخصص نیز در زمینه طراحی میادین، طرح‌های خود را به شهرداری تحویل دهند و در زیبایی شهر سهیم باشند.

شهردار قلعه‌گنج بیان داشت: اعتبار این طرح‌ها بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است که تا یک ماه آینده همه آنها آماده بهره‌برداری کامل شده و قابل استفاده است.

حسینی اذعان داشت: فضای سبز موجود در شهر متعلق به بیت‌المال است و حفظ و نگهداری آن بر عهده همه است و دامدارانی که در حاشیه شهر سکونت دارند از ورود دام‌های خود به داخل شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/80005/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول