اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری:

عملیات آسفالت معابر سرعت یابد

سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به گلایه‌مندی ساکنان بعضی از کوچه‌های فرعی سطح شهر در مورد روند مرمت و آسفالت گفت: چاره کار در سرعت بخشیدن به عملیات آسفالت است.

عملیات آسفالت معابر سرعت یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمال باقری در جلسه علنی شورای شهر ساری، اظهار داشت: در شورای سیاستگذاری با حمایت استاندار توانستیم جشنواره عرق‌گیری بهار نارنج را به ثبت ملی برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در سال‌های آتی این جشنواره در مقیاس استانی و با دید ثبت ملی با شکوه‌تر برگزار شود به گونه‌ای که از شرق تا غرب استان را در بر گیرد.

سخنگوی شورای شهر ساری تاکید کرد: این جشنواره به دبیری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری برپا خواهد شد تا علاوه بر مسائل علمی و بومی در زمینه جذب گردشگر هم موثر واقع شود.

وی در ادامه به گلایه‌مندی ساکنان بعضی از کوچه‌های فرعی سطح شهر در مورد روند مرمت و آسفالت اشاره کرد و افزود: در بعضی از کوچه‌ها عملیات آسفالت به تعویق افتاده در حالی که از یک سو به خاطر اختلاف سطح ایجاد شده، رفت و آمد برای مردم دشوار است و از طرف دیگر به خود شهرداری هم خسارت وارد می‌شود چرا که به مرور آسفالت‌ها از بین می‌رود و نیاز به دوباره کاری است بنابراین چاره کار در سرعت بخشیدن به عملیات آسفالت است.

عضو شورای شهر ساری با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره عرق‌گیری بهار نارنج گفت: این جشنواره بهتر از سال قبل برگزار شد.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول