اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 2.5 میلیارد ریال صورت می‌گیرد

معابر شهری فهرج آسفالت می‌شوند

شهردار فهرج گفت: با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال آسفالت معابر شهری فهرج به زودی آغاز می‌شود.

معابر شهری فهرج آسفالت می‌شوند

علیرضا شهمرادزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فهرج با بیان اینکه عملیات آسفالت معابر شهری فهرج به زودی آغاز می‌شود، اظهار داشت: با اجرای عملیات آسفالت معابر شهر فهرج خیابان لاله و خیابان گلزار شهدای فهرج آسفالت می‌شوند.

وی افزود: به زودی آسفالت خیابان کمیل، روکش خیابان مهدی و بلوار شهدای فهرج و چندین معابر دیگر در سطح شهر انجام و برای اجرای این طرح 250 میلیون تومان از اعتبارات استانی اختصاص یافته است.

به گزارش فارس شهرستان کویری فهرج در حاشیه کویر لوت قرار دارد که همواره در معرض وزش توفان‌های سهمگین شن قرار دارد که لازم است، اعتبارات بیشتری برای آسفالت معابر شهری فهرج اختصاص پیدا کند.

کسب رتبه نخست اداره ورزش و جوانان فهرج

حسین بر‌شان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان فهرج در اهتما‌م به تکریم ارباب رجوع از سوی معاونت‌ توسعه مدیریت و منابع انسانی‌ استانداری کرمان از بین 23 اداره ورزش و جوانان استان با کسب نمره 94.33 امتیاز از مجموع 100 امتیاز مقام اول استان کرمان را کسب کرد.

وی افزود: در طرح ‌تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع‌ به عنوان یکی از برنامه‌های تحول در نظام اداری کشور که به منظور سنجش میزان رضایتمندی مراجعان از نحوه خدمات دستگاه‌های عمومی و دولتی و با هدف بررسی موانع و چالش‌های فراروی ارتباط و تعامل مؤثر سازمان‌ها با مخاطبان انجام شد، موفق به کسب رتبه برتر شدیم.

بر‌شان عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان در شهرستان فهرج از شهریور ماه سال 88 ‌به دنبال ارتقای بخش فهرج به شهرستان در این منطقه راه‌اندازی شده که فعالیت‌های بسیار مناسبی در زمینه گسترش فضای ورزشی و ورزش جوانان و نوجوانان ‌داشته است.

انتهای پیام/80013/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول