اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه خبر داد

کسب مقام برتر مسابقات آنلاین کتابخوانی توسط کتابخوانان بشرویه

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه از کسب مقام برتر در مسابقات آنلاین کتابخوانی و انتخاب کتابخوان برتر کشوری از این شهرستان خبر داد و گفت: این موفقیت‌ها حاصل استقبال خوب و گسترده اعضا به برنامه‌های فرهنگی است.

کسب مقام برتر مسابقات آنلاین کتابخوانی توسط کتابخوانان بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، نرگس روایتی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان بشرویه اظهار کرد: در سال گذشته با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه ملا عبدالله بشروی و استقبال خوب اعضا اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه به عنوان اداره برتر کشور برگزیده شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات نقاشی، مسابقات نویسندگی، برنامه‌های شاهنامه‌خوانی، حافظ خوانی، مولوی‌خوانی،همایش بزرگداشت شاعران، نقد کتاب، جشن هفته کتاب، نمایشگاه کتاب و جلسات شعرخوانی شاعران از جمله برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در سال گذشته بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه از فعالیت پنج کانون فعال در این کتابخانه خبر داد و گفت: کانون ادبی فروزانفر، قرآن و عترت، نهج‌البلاغه، وبلاگ‌نویسان و کانون مطالعات شورای جوان در کتابخانه ملاعبدالله بشروی فعالیت دارند.

روایتی برگزاری همایش وبلاگ‌نویسان اهل کتاب، همایش عفاف و حجاب، اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌ها، برگزاری مسابقه حزن نوشته در پی ساخت فیلم موهن به پیامبر، گردهمایی اعضای شبکه کتابخوانان حرفه‌ای و اهدای بسته فرهنگی را از برنامه‌‌های شاخص اجرایی در سال گذشته برشمرد.

وی افزود: کسب مقام برتر در مسابقات آنلاین کتابخوانی و انتخاب کتابخوان برتر کشوری از این شهرستان حاصل استقبال خوب و گسترده اعضا و علاقه‌مندان به برنامه‌های فرهنگی بوده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بشرویه با اشاره به مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان گفت: مشکلات عمرانی کتابخانه ملاعبدالله بشروی و فضای نامناسب کتابخانه ارسک از مهمترین مشکلات است که با وجود کمک 300 میلیون ریالی یکی از خیران برای احداث کتابخانه در ارسک و واگذاری زمین از سوی شورای شهر تاکنون اقدامی برای احداث کتابخانه ارسک انجام نشده است.

روایتی از برنامه‌های آینده به برگزاری جشن تقدیر از خانواده‌های کتابخوان، برگزاری مسابقات نقاشی، فعالیت گسترده کانون‌های قرآن و نهج البلاغه، مسابقات کتابخوانی برای تمام اقشار و برگزاری همایش ملاعبدالله بشروی اشاره کرد.

انتهای پیام/69006/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول