اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان:

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی کتبی در حال انجام است

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: مصاحبه از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی کتبی از امروز آغاز شده و تا پایان هفت خرداد ادامه دارد.

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی کتبی در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز و به نقل از اداره کل کتابخانه‎های عمومی خوزستان، ابوذر علی‌زاده ضمن اعلام این خبر افزود: 205 نفر از پذیرفته شدگان آزمون کتبی نهاد مربوط به استان خوزستان در محل کتابخانه مرکزی استان مصاحبه می‎شوند.

وی تصریح کرد: فقط یک سوم از افراد مصاحبه شونده در نهاد کتابخانه‎های عمومی جذب شده و همکاری می‎کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان افزود: مصاحبه از امروز آغاز شده و تا پایان هفت خرداد ادامه یافته و از کلیه قبول شدگان در مرحله اول آزمون مصاحبه به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه نهاد کتابخانه‎های عمومی همواره سعی در جذب افراد نخبه، متدین و متعهد و با سواد علمی و عملی بالایی دارد ادامه داد: سوالات در حوزه تخصصی کتابداری، روانشناسی و عقیدتی خواهد بود.

علی‌زاده اضافه کرد: افراد منتخب پس از این مرحله، گزینش شده و در صورت احراز امتیاز لازم، به عنوان همکار وارد مجموعه نهاد کتابخانه‎های عمومی می‎شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خاطرنشان کرد: فقط کتابداران در استان‌ها مصاحبه می‎شوند و محل مصاحبه سایر رشته‎ها در محل پارک شهر تهران است.

انتهای پیام/72008/ط/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول