اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

2 ایستگاه مطالعه در شهرکرد راه‌اندازی شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از افتتاح دو ایستگاه مطالعه در شهرکرد خبر داد.

2 ایستگاه مطالعه در شهرکرد راه‌اندازی شد

بهروز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با افتتاح این دو ایستگاه مطالعه 12 هزار جلد کتاب با 15 عنوان در موضوعات ادبیات، کودک و نوجوان، علوم و معارف اسلامی و روانشناسی در اختیار علاقمندان قرار داده شد.

وی افزود: تاکنون چهار ایستگاه مطالعه در مکان‌های شهرداری، بانک ملی، استانداری و بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد راه‌اندازی شده است.

صادقی با اشاره به ضرورت افزایش سرانه مطالعه در استان، گفت: تاریخ نشان می‌دهد که ایرانیان از دیر باز به کتابخانه‎ها اهمیت می‌داده‌اند، کتابخانه‌ها در توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه و حفظ و پیشبرد آموزش رسمی و فردی و مطالعه در هنگام فراغت نقش چشمگیری داشته‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: نقش بسیار مهم کتابدار ترغیب دانش‌آموزان به مطالعه کتاب از راه صحبت کردن پیرامون کتاب‌هایی است که ممکن است برای آنها جالب باشد.

وی ادامه داد: مطالعه مانند هر کار یا فعالیت دیگر، نیازمند استفاده از روش درست است، رشد و شکوفایی استعدادها، توانایی و دانش هر انسان به کمیت و کیفیت مطالعه او بستگی دارد.

صادقی تصریح کرد: در جهان امروز مطالعه، ضرورت پیشرفت است، برهمین اساس باید با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات لازم را در راستای افزایش سرانه مطالعه انجام دهیم.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول