اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

حضور با بصیرت مردم در انتخابات بر اقتدار بین‌المللی نظام می‌افزاید

فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: هرچه حضور با بصیرت مردم در انتخابات پر رنگ‌تر باشد، به امنیت کشور و اقتدار بین‌المللی ما افزوده می‌شود و در نتیجه آن، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن رنگ می‌بازد.

حضور با بصیرت مردم در انتخابات بر اقتدار بین‌المللی نظام می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، روشنعلی سعیدی ظهر امروز در جمع ائمه جمعه، جماعات، فرماندهان و مدیران بسیج این شهرستان، اظهار کرد: بصیرت افزایی از رسالت‌های مهم روحانیون و بسیجیان در این برهه از زمان است.

وی تبعیت از ولایت فقیه را در امتداد اطاعت از رسول الله دانست و گفت: اطاعت از ولی فقیه، تکلیف دینی و قانونی بر آحاد جامعه اسلامی است و دشمنان با شناخت جایگاه ولایت به این رکن مهم انقلاب اسلامی هجمه وارد می‌کنند.

سعیدی افزود: رسانه‌های تبلیغاتی استکبار جهانی با تمام توان در راستای ایجاد شکاف بین مردم و ولایت فقیه کار می‌کنند و در صدد هستند نگذارند مردم برای خلق حماسه در صحنه حضور پیدا کنند.

فرمانده سپاه لردگان ادامه داد: نظام ولایی در جامعه اسلامی ما هر توطئه‌های را در نطفه خفه می‌کند، لذا با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری " بسیجی باید در وسط میدان باشد تا ارزش‌های نظام حفظ شود."

وی با اشاره به حساسیت این برهه از زمان به اهمیت برگزاری پرشور انتخابات در 24 خرداد ماه اشاره کرد و افزود: دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، توطئه‌های فراوانی تدارک دیده؛ اما با بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

سعیدی تشویق مردم  به حضور حداکثری در انتخابات را گام اول در خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: انتخاب اصلح، دومین گام در تحقق این حماسه بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: هرچه حضور با بصیرت مردم در انتخابات پر رنگ‌تر باشد، به امنیت کشور و اقتدار بین‌المللی ما افزوده می‌شود و در نتیجه آن، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن رنگ می‌بازد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول