اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-115

موسوی‌نژاد: فشار اقتصادی برای کاهش حضور مردم در انتخابات است

معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران گفت: فشارهای اقتصادی استکبار برای کاهش حضور مردم در انتخابات است.

موسوی‌نژاد: فشار اقتصادی برای کاهش حضور مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدمحمد موسوی‌نژاد موسوی‌نژاد ظهر امروز در جمع فرهنگیان آملی در همایش گفتمان سیاسی فرهنگیان این شهرستان با بیان اینکه حضور در انتخابات بیعت مجدد با رهبری است، اظهار کرد: شرکت مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب خلق حماسه سیاسی می‌شود، افزود: ثبات و امنیت سیاسی را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران با بصیرت و حماسه‌آفرین است، یادآور شد: جایگاه انتخابات و اهمیت آن در جامعه امروز به گونه‌ای است که مقام معظم رهبری آن را حماسه اسلامی می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات دشمن همواره تلاش می‌کند تغییر نگرش و تغییر موضوع در مردم نسبت به انقلاب ایجاد کند، خاطرنشان کرد: این کار دشمن سابقه سه دهه‌ای دارد و حرف تازه‌ای نیست.

این مسئول با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ضعیف نشان دادن نظام اسلامی است، گفت: استکبار از ایران اسلامی و قدرت جهانی آن هراس دارد.

وی با اشاره به اینکه هر کار بزرگی لقب حماسه به خود نمی‌گیرد، افزود: در طول سال‌ها کارهای بزرگی در کشور رخ داده است اما تعدادی از آنها حماسه شده‌اند.

معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه دنیا از قدرت هسته‌ای ایران می‌هراسد، بیان داشت: فشارهای امروز اقتصادی در کشور در ادامه همان فشارهای سیاسی است که در پی ایران هسته‌ای به مردم تحمیل شده است.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند حضور مردم در صحنه انتخابات را کمرنگ کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل نیز در سخنانی با بیان اینکه انتخابات مهم‌ترین عرصه برای خلق حماسه اسلامی است، یادآور شد: این عرصه، زمانی برای تعیین سرنوشت یک ملت به شمار می‌رود.

اکبر لطفی با اشاره به اینکه مردم باید در زمینه خلق حماسه سیاسی بصیرت داشته باشند، افزود: بصیرت واقعی تبعیت از رهبری و ولایت است.

انتهای ‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول