اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر مطرح کرد

تردید در سلامت انتخابات ترفند رسانه‌ای استکبار

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: تردید در سلامت انتخابات یکی از ترفندها و تلاش‌های رسانه‌ای استکبار و حامیان آن‌ها برای متهم کردن جمهوری اسلامی ایران است.

تردید در سلامت انتخابات ترفند رسانه‌ای استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله شفیعی ظهر امروز در نشست بصیرتی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان بوشهر انجام شده است.

وی افزود: استان بوشهر آمادگی برگزاری دو انتخابات به صورت همزمان را دارد و با حضور گسترده مردم این زنجیره تکمیل خواهد شد.

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان بوشهر تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و بدون خدشه به کار گرفته و عوامل اجرایی و نظارتی آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها شده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با اشاره به نقش رسانه‌های غربی در تأثیرگذاری بر افکار عمومی گفت: دنیای سلطه با به کارگیری ابزار و امکانات وسیع رسانه‌ای و صرف هزینه‌های کلان، سعی بر این دارند که در سلامت انتخابات ایران تردید ایجاد کنند و با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از آمدن پای صندوق‌های رأی منصرف کنند.

شفیعی افزود: از جمله اهداف رسانه‌ای استکبار متهم کردن نظام جمهوری اسلامی به خیانت، تردید در سلامت انتخابات، تلاش برای امنیتی کردن فضای کشور، ترسیم فضای سرکوب و خفقان و نقض حقوق شهروندی، مشوش کردن اوضاع داخلی ایران و برجسته‌سازی محدودیت‌های رسانه‌ای در ایران است.

وی همچنین به اهداف رسانه‌های غربی قبل و بعد از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد نارضایتی در بین مردم نسبت به نظام و در نتیجه عدم شرکت و یا شرکت کمرنگ مردم در انتخابات و همچنین القای بحرانی بودن اقتصاد ایران و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و القای نبود دموکراسی در ایران از جمله اهداف غول‌های رسانه‌ای استکبار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: ایران اسلامی در آستانه حماسه بزرگ سیاسی یعنی انتخابات قرار گرفته و دشمنان همه تلاش خود را معطوف کرده‌اند که مردم ما حضور و مشارکت ضعیفی در انتخابات داشته باشند.

غلامرضا حیدری نقش دانشگاهیان را در افزایش بصیرت و آگاهی مردم بسیار مهم دانست و از اساتید و مدیران دانشگاهی خواست تا در ارتقای بینش سیاسی جامعه نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول