اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

دستگاه‌های اجرایی البرز تمام توان خود را در برگزاری انتخاباتی باشکوه به کار گیرند

استاندار البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی البرز تمام توان خود را در برگزاری انتخاباتی باشکوه به کار گیرند.

دستگاه‌های اجرایی البرز تمام توان خود را در برگزاری انتخاباتی باشکوه به کار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در دومین گردهمایی شوراهای فرهنگ عمومی استان البرز اظهار داشت: امروز دشمن در نظر دارد تا با توطئه‌های گوناگون انتخابات در ایران را مورد حمله قرار دهد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات در کشور تلاش دشمن نیز برای ضربه به این انتخابات دوچندان شده لذا باید هوشیارتر از گذشته عمل کنیم و با شناسایی توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری آنها را خنثی نماییم.

استاندار البرز مهمترین راه مقابله با توطئه دشمنان را حضور دشمن‌شکن در انتخابات عنوان کرد و افزود: برای این که بتوانیم مانند همیشه دشمن را مأیوس و سرشکسته کنیم باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و با اطاعت از فرامین ایشان در این انتخابات نیز موفق باشیم.

عربیان با تأکید بر اینکه خلق حماسه سیاسی با حضور در انتخابات محقق خواهد شد افزود: ملت ایران این با نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی قلب دشمن را نشانه خواهند گرفت و با هر رأی خود ذره‌ای از قلب دشمن را می‌شکنند.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود به برگزاری شوراهای فرهنگ عمومی اشاره کرد و نقش برگزاری این شوراها را در بصیرت‌افزایی افکار عمومی و از جمله تحقق حماسه سیاسی مهم خواند.

عربیان تأکید کرد: در این راستا این شوراها باید مکانی برای بیان حقایق و بصیرت‌افزایی در جامعه باشد و مردم را بر خلق حماسه سیاسی و حضور هر چه باشکوه‌تر تشویق و ترغیب کند.

در ادامه این همایش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار نیز طی سخنانی اظهار داشت: در مجموع 910 کرسی نمایندگی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان پیش‌بینی شده است که از این تعداد 132 کرسی مربوط به شهرها و مابقی روستایی است.

ناصر رجبی افزود: برای این دوره از انتخابات یک هزار و 161 شعبه در 11 بخش در این استان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/2302/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول