اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولایتی هفته آینده به کهگیلویه و بویراحمد می‌رود

افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی ولایتی در یاسوج با حضور بروجردی

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح رسمی ستاد این کاندیدای انتخاباتی در یاسوج مرکز استان خبر داد.

افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی ولایتی در یاسوج با حضور بروجردی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شیرعلی خرامین عصر امروز در نشست با رسانه‌ها اظهار کرد: فردا به صورت رسمی افتتاحیه ستاد دکتر ولایتی را در استان کهگیلویه و بویراحمد و در شهر یاسوج خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر علی‌کبر ولایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: افتتاحیه این ستاد فردا ساعت 5 عصر در بلوار بویراحمد شهر یاسوج واقع در ستاد مرکزی خواهد بود.

خرامین افزود: در روز افتتاحیه ستاد، سخنران ما دکتر علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.

وی از تشکیل ستادهای ولایتی در همه نقاط استان از جمله شهرستان‌ها و بخش‌ها گفت و افزود: هم‌اکنون در ستاد دکتر ولایتی 32 کمیته فعال وجود دارد که هر یک در حال انجام وظایف خود می‌باشند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: سعی ما بر این است که در روزهای منتهی به 24 خرداد که موعد خلق حماسه سیاسی است از سخنرانان کشوری و استانی در ستاد ولایتی برای تبیین مواضع انتخاباتی این کاندیدای ریاست‌جمهوری استفاده کنیم.

خرامین از سفر هفته آینده ولایتی به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

انتهای پیام/2571/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول