اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی:

«جنبش ما» ویژه انتخابات نبوده و فراجناحی است

سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی با بیان اینکه تشکل «جنبش ما» با حضور محسن رضایی مورد افتتاح قرار گرفت، گفت: جنبش ما در حقیقت فراجناحی بوده و تنها ویژه انتخابات نیست.

«جنبش ما» ویژه انتخابات نبوده و فراجناحی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدکاظم هاشمی ظهر امروز در نشستی خبری که در محل دفتر ارتباطات مردمی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مشهد برگزار شد، در ابتدای سخنان خود با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: با توجه به اینکه دو دغدغه مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات و رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری است لذا باید رسانه‌ها نیز بیش از پیش در راستای تاثیرگذاری دوچندان بر این فضا فعالیت داشته باشند.

وی افزود: رسانه‌ها در ایام انتخابات در راستای شفاف‌سازی گفتمان‌ها و صحبت‌هایی که از سوی نامزدهای تایید صلاحیت شده، مطرح می‌شود بسیار نقش دارند؛ به عبارتی دیگر با نگاه رسانه‌ها می‌توان یافت که کدام نامزد تنها شعار می‌دهد و کدام یک برنامه دارد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی در ادامه با اشاره به شاخص‌های خلق حماسه سیاسی خاطرنشان کرد:‌ وحدت میان گروه‌ها و نیز سلایق مختلف قطعا در خلق حماسه سیاسی موثر است به هرحال در عرصه انتخابات باید به دنبال وحدت باشیم تا بدین صورت ضمن وحدت داشتن، اخلاق انتخاباتی سیاسی نیز رعایت شود.

وی تصریح کرد: رسالت و تکلیف اعضای ستاد انتخاباتی محسن رضایی نیز در اولویت اول ایجاد وحدت میان سلایق مختلف و رعایت اخلاق انتخاباتی است؛ همچنان که شاهدیم محسن رضایی نیز تاکنون در همه عرصه‌ها عامل وحدت میان گروه‌ها و سلایق بوده است.

هاشمی با بیان اینکه خط مشی فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی و تبلیغاتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر اساس حفظ آرامش، رعایت اخلاق و حضور حداکثری مردم است، اظهار داشت: در واقع ما به دنبال این هستیم که مردم نظام جمهوری اسلامی بر اساس یک منطق و عقلانیت جمعی، با توجه به شرایط ویژه حاکم در داخل و خارج کشور، توجه دقیقی به مواضع و سخنان و برنامه‌های محسن رضایی در سطح کلان داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید مردم ضمن خلق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را هم خلق کنند، یادآور شد: قطعا به دنبال خلق حماسه سیاسی با انتخاب فردی اصلح برای سکانداری نظام اجرایی کشور حماسه اقتصادی نیز خلق می شود. باید تجارب رضایی در پیش از انقلاب، بعد از انقلاب و 16 سال اخیر در مجمع تشخیص مصلحت نظام را در نظر داشته باشیم که همواره مرد عمل و مرد بحران‌ها بوده و به عبارتی دیگر رضایی مرد حماسی و جهادی است.

معاون تشکل‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید نگاه راهبردی در همه مسائل و حوزه‌ها داشته باشد، اذعان داشت: دوران آزمون و خطا گذشته است باید نگاه ما در مسائلی چون اقتصادی نگاه تجربی باشد؛ تحریم‌ها در اقتصاد ایران تاثیرگذار است ولی به اذعان بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی تنها 30 درصد تاثیر دارد.

هاشمی اظهار کرد: برخی امروزه بیان می‌کنند که فلان کاندیدا ضد ولایی و یا ولایی است درحالی که این توهین به شورای نگهبان است چراکه به هر حال شورای نگهبان این افراد را تایید صلاحیت کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح چگونگی آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان‌رضوی گفت: فعالیت ستادهای تبلیغاتی و انتخاباتی رضایی به صورت تدریجی پیش می‌رود؛ نگاه ما در واقع به سمت تبلیغات چهره به چهره است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی ادامه داد:‌ البته با توجه به محدودیت منابع مالی و امکانات، ستادهای انتخاباتی را به صورت مردمی و با شعار "هرخانه یک ستاد" دنبال می‌کنیم.

هاشمی متذکر شد: همچنین یکی دیگر از اقدامات ستاد انتخاباتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شبکه اجتماعی در سطوح دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان، رای اولی‌ها و قشر بانوان و نخبگان بوده که در این راستا از زمان تاسیس این شبکه اجتماعی تا امروز شاهد عضویت 400 هزار نفر در سطح استان هستیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تشکل جنبش ما اذعان داشت: جنبش ما تشکیلاتی فراجناحی بوده و اصول کلی آن ولایت مطلقه فقیه و چارچوب‌های نظام است ولی به مدیریتی که در حال حاضر آرمان‌های انقلاب را پیگیری می‌کند اعتراض دارند؛ همچنین یکی از نکات قابل توجه در بحث تشکیلات "جنبش ما" این بوده که 95 تا 98 درصد جوان هستند.

انتهای پیام/70003/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول