اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری همایش نقش زنان در خلق حماسه در آذربایجان‌غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی از برگزاری همایشی با عنوان نقش زنان در خلق حماسه در استان با همکاری امور بانوان استانداری خبر داد.

برگزاری همایش نقش زنان در خلق حماسه در آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در ارتباط با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: به صورت مشترک با برخی نهادها برنامه‌هایی برگزار می‌کنیم که نمایشگاه هنرهای تجسمی و عکس و پوستر، مراسم فرهنگی هنری شب‌های شعر، عزاداری و توزیع اقلام فرهنگی از مهم‌ترین آنها هستند.

وی اضافه کرد: اعزام گروهی از افراد برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب در مرقد مطهر ایشان از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

این مسئول از برگزاری همایشی با عنوان «نقش زنان در خلق حماسه» با همکاری امور بانوان استانداری در تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در اوایل هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: در این همایش درباره دیدگاه‌های حضرت امام خمینی (ره) در ارتباط با نقش زنان در خلق حماسه و سبک درست زندگی بحث خواهد شد.

کریمی به برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در 23 و 24 شهریور ‌ماه اشاره کرد و گفت: تاکنون فراخوان این جشنواره به کشورهای مسلمان ترک زبان جمهوری آذربایجان، جمهوری نخجوان، ترکیه و استان‌های کرکوک و کربلای عراق ارسال شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره از معدود جشنواره‌هایی است که به صورت بین‌المللی در دو بخش داخلی و خارجی برگزار می‌شود و به نفرات اول تا پنجم در هر دو بخش داخلی و خارجی، جوایز نقدی تا سقف 900 هزار تومان به همراه لوح و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

کریمی از چاپ شعرهای برگزیده جشنواره دوره قبل و ارائه آن‌ها در این دوره به علاقمندان خبر داد.

انتهای پیام/61001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول