اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری همایش رسانه و حماسه در ارومیه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: هفته جاری همایش رسانه و حماسه در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش رسانه و حماسه در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اطلاع‌رسانی از نحوه برگزاری همایش حماسه و رسانه که در سالن شهید غربالدوست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، به فرارسیدن ایام انتخابات در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تحقق شعار سال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شده است، ما را بر آن داشت با همکاری خبرنگاران و همکاران واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برای تحقق این رسالت برنامه‌هایی را تدوین و برگزار کنیم.

کریمی با اشاره به اهمیت هر یک از انتخابات پیش‌رو در تبلور حماسه سیاسی در کشور، اعلام کرد: یقینا حضور آگاهانه مردم در این انتخابات، و انتخاب افراد شایسته برای سکان‌داری ریاست جمهوری برای پیشبرد اهداف عالیه نظام و انقلاب نتیجه‌ای شیرین در پی خواهد داشت که سبب پیشرفت کشور در راستای اهداف نظام و انقلاب خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این راستا و برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری و در کنار انجام وظایف اصلی، برنامه‌هایی را نیز در این رابطه تدارک دیده‌ایم.

کریمی از برگزاری همایش "رسانه و حماسه" در هشتم خرداد ماه سال جاری، در سالن همایش کتابخانه مرکزی ارومیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش با حضور اصحاب رسانه استان و اساتید ارتباطات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را عمل به منویات مقام معظم رهبری و نقش رسانه‌ها در خلق حماسه بزرگ عنوان کرد و افزود: در پایان این مراسم به بهانه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و نقش امام در سکان‌داری انقلاب اسلامی و نیز فتح خرمشهر از توزیع پکیج‌های حاوی CDهای موسیقی با عنوان" یاشیل نغمه‌لر" که توسط خوانندگان بومی استان تنظیم شده‌اند، به اصحاب فرهنگ و هنر شرکت کننده در این مراسم خبر داد.

کریمی همچنین به توزیع "کتاب قانون مطبوعات" در این مراسم با توجه به تقاضاهای مکرر، به اصحاب مطبوعات اشاره کرد.

وی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی که در سال جاری اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر رضوی، همایش نقش زنان در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری از برنامه‌های شاخص فرهنگی استان در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/61001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول