اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور قالیباف در شهرکرد:

85 درصد مشکلات کشور مربوط به عرصه داخلی است

مشاور قالیباف گفت: 85 درصد از مشکلات کشور به عرصه داخلی مربوط می‎شود که این ناشی از سوء‌مدیریت‌ها است.

85 درصد مشکلات کشور مربوط به عرصه داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا محمدی امروز در مسجد صاحب‌الزمان شهرکرد و در جمع حامیان محمدباقر قالیباف اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال جاری از ملت ایران دو مطالبه مهم دارند که یکی حماسه سیاسی و دیگری حماسه اقتصادی است.

وی، انتخابات را مظهر و تجلی‌گاه تحقق حماسه سیاسی عنوان کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای می‎تواند منجر به تحقق حماسه سیاسی در کشور شود.

محمدی، تحقق حماسه سیاسی را مقدمه تحقق حماسه اقتصادی دانست و افزود: مردم با انتخاب فرد اصلح می‎توانند زمینه و بستر لازم را برای تحقق حماسه اقتصادی فراهم کنند.

مدیرکل دفتر مطالعات وزارت کشور با بیان اینکه 85 درصد از مشکلات کشور ناشی از مسائل داخلی است، تصریح کرد: تنها 15 درصد از مسائل و مشکلات کشور به عرصه بین‌المللی مربوط می‎شود و این نشان می‎دهد که باید در عرصه داخلی بیش از پیش کار شود.

محمدی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های طبیعی و انسانی و به کارگیری یک مدیریت معقول می‎تواند تحریم‌ها را بی‌اثر کند و به اوضاع کشور سامان دهد.

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر کشور، اعتماد ملی آن است، اظهار کرد: این در حالی است که در حال حاضر اعتماد مردم خدشه‌دار شده و ضروری است تا این اعتماد بار دیگر به اذهان مردم بازگردد.

محمدی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، افزود: بیکاری، گرانی و تورم مهمترین مشکلات فعلی مردم است که باید برای مهار و رفع این مشکلات مدیریت کارآمدی برسرکار آید.

استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران با بیان اینکه در انتخابات فعلی پنج طیف سیاسی حضور دارد، گفت: این آرایش نشان می‎دهد که از بیشتر طیف‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات نماینده دارند.

محمدی با اشاره به چگونگی انتخاب گزینه نهایی ائتلاف 1+2 ، تصریح کرد: ارزیابی نظرسنجی‌‎ها، بررسی کارآمدی هر یک از کاندیداهای این ائتلاف و میزان مقبولیت و مشروعیت آن‌ها از جمله معیارهای گزینه فرد نهایی است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون دکتر قالیباف در هر سه مورد از این ارزیابی‌ها از سایر کاندیداهای این ائتلاف جلو است و از شانس بیشتری برای بالا آمدن از این ائتلاف برخوردار است.

محمدی با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد کناره‌گیری تعدادی از کاندیداها هستیم، افزود: عده‌ای به زودی کنار می‎روند چراکه اگر جلوتر بروند در فضای کشور می‎سوزند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که تعدادی دیگر از کاندیداها هم به دنبال منافع مردم و نظام بلکه در پی بازسازی سیاسی خود هستند.

مشاور قالیباف با بیان اینکه آخرین سفر تبلیغاتی محمدباقر قالیباف به شهرکرد است، بیان کرد: دکتر قالیباف 22 خرداد به استان چهار محال و بختیاری سفر می‎کند.

انتهای پیام/68004/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول