اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 182

حسینی: چالش اصلی کشور مدیریتی است

رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان گلستان گفت: هیچ چالشی مهم‌تر از چالش مدیریتی در کشور وجود ندارد.

حسینی: چالش اصلی کشور مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید حسن حسینی صبح امروز در جمع اعضای نظام مهندسی استان گلستان در گرگان اظهار داشت: این ضعف زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که کشور ما از لحاظ ظرفیت‌های بالقوه در بخش‌های مختلف از جمله منابع ملی و نیروی انسانی از شرایط ایده‌آلی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین سرمایه‌های کشور، نیروی انسانی جوان و آموزش دیده است که همین ظرفیت به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند می‌تواند زمینه‌ساز تحول و پیشرفت کشور به سوی آینده‌ای بهتر توام با توسعه باشد.

ذات مشکلات کشور اقتصادی است اما راه‌حل آن اقتصادی نیست

حسینی ادامه داد: در برنامه‌های قالیباف بحث مشکلات اقتصادی کشور به طور ظریف مورد واکاوی قرار گرفته و در نتیجه‌گیری از این بحث علمی اعتقاد دارد، این اشکالات و چالش‌ها در کشور اگر چه ذات اقتصادی دارد، اما راه حل آن اقتصادی نیست.

وی یادآور شد: این نامزد ریاست جمهوری با تاکید بر مشکلات مدیریتی به عنوان عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور می‌گوید: اگر مشکل اقتصادی است، چرا زمانی که در یک دوره شش ساله، کشور شاهد افزایش پنج برابری درآمد نسبت به گذشته شد، باز هم وضعیت اقتصادی کشور دچار مشکل بوده است.

مدیریت کارآمد بهترین راه برای غلبه بر تحریم

این فعال انتخاباتی با اشاره به موضع نامزد مورد حمایتش در زمینه تحریم‌های موجود تصریح کرد: در دیدگاه قالیباف مدیریت کارآمد بهترین راه برای غلبه بر تحریم‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

حسینی تاکید کرد: الگوی مورد نظر این نامزد جهادی، مدیریت جهادی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است که سعی می‌کند، این اصول ارزشی را با دانش و تجربیات جهانی تلفیق سازد.

وی اعتدال را نیاز امروز جامعه برشمرد و یادآور شد: گفتمان اعتدال یک توصیه الهی است و باید از افراط و تفریط در همه امور پرهیز کرد.

اعتدال یک توصیه الهی است

حسینی یادآور شد: نتیجه افراط و تفریط آن است که عاملان به این کار درک و فهم درستی از انقلاب ندارند و اگر هم این درک در آنها وجود دارد، هوای‌نفس، قدرت‌طلبی و... جلوی چشم‌هایشان را می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: علی (ع) مولای متقیان، توصیه کرده‌اند که در حوزه‌‌ عمل از مدار اعتدال خارج نشویم که تندروی‌ها ما را به جایی نمی‌رساند.

رئیس ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان گلستان با اشاره به رویکرد اخلاقی این نامزد انتخاباتی در برنامه‌هایش افزود: این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعتقاد دارد، چنانچه کسانی افشاگری را پایه‌ اهداف و اغراض سیاسی خود قرار دهند، بدانند این گونه رفتارها مطابق فرمایش مقام معظم رهبری کار غلطی است.

حسینی متذکر شد: در تعبیر مقام معظم رهبری این چنین کارهایی خلاف شرع، خلاف اخلاق و قانون است.

در ادامه این جلسه اعضای نظام مهندسی استان گلستان با اعلام حمایت خود از دکتر قالیباف اعلام کردند: در مسیر خلق «حماسه سیاسی» و انتخاب نامزد اصلح، از معرفی این نامزد ریاست جمهوری و معرفی برنامه‌های وی به جامعه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

انتهای خبر/83002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول