اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح مدیریت جامع پسماند

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از عقب‌ماندگی این استان در اجرای طرح مدیریت جامع پسماند خبر داد.

عقب‌ماندگی کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح مدیریت جامع پسماند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عطا پورشیرزاد در نشست کارگروه پسماند استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه از عدم حضور برخی از دستگاه‌ها در این نشست اظهار کرد: امیدواریم که کارگروه مهم پسماند به ریاست استاندار تشکیل شود تا هریک از دستگاه‌ها به حیاتی بودن موضوع بیشتر پی برده و در جلسات حاضر شوند.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در بحث اجرایی کردن طرح جامع مدیریت پسماند در این استان به نسبت کشور عقب هستیم، چراکه کل شهرها باید تا پایان سال 92 طرح جامع آن‌ها عملیاتی شوند و مرکز استان نیز تا پایان سال 91 مهلت داشت و باید تمام می‌شد.

پورشیرزاد تصریح کرد: بعد از عملیاتی کردن طرح مدیریت جامع پسماند باید به دنبال مکان دفع زباله بگردیم که در همه شهرستان‌های استان تقریباً مکان‌یابی صورت گرفته است.

این مسئول با بیان این‌که اکنون شهرهای ما جایگاه دفن زباله ندارند، اضافه کرد: در حال حاضر ما برای دفع زباله در شهرها بین بد و بدتر گزینه بد را انتخاب کرده‌ایم.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات دفع زباله در روستاها بیان داشت: محیط زیست این آمادگی را دارد که برای روستاهایی که مکان دفع زباله ندارند، مکان‌یابی کند.

وی، مشکلات دفع زباله در مناطق سردسیری استان را بیش از مناطق گرمسیری دانست و ابراز داشت: در مناطق سردسیری مشکل کمبود زمین داریم، اما در مناطق گرمسیری چنین معضلی کمتر به چشم می‌آید.

پورشیرزاد در پایان یکی از راه‌های خوب دفع زباله‌ها را تفکیک آن‌ها از مقصد دانست و گفت: شهرداران استان باید این قضیه را پیگیری کنند تا مشکلات در آینده کمتر شود.

انتهای پیام/2571/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول